Archief - [TK]iPod Video 30 Gigabyte Black

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ngL-

Legacy Member
Te koop: iPod Video 30 Gig zwart
Het toestel is in nieuwstaat en moet weg omdat het simpelweg niet gebruikt wordt. Het toestel was een nieuwjaarscadeau van mijn werkgever. Er staan totaal GEEN krassen op en hij wordt geleverd met alle normale toebehoren zoals USB cable, hoesje en de originele earpieces + een extra zwarte 2nd skin. Een foto van het pakket vind je hier
edit: kan mijn doosje blijkbaar niet meer lokaliseren, dus het toestel is niet boxed.
Aangezien het om een delicaat toestel gaat heeft afhalen uiteraard de voorkeur, ik ben van Sint-Niklaas. Verzending is altijd op uw risico (verzendingskosten komen er dan uiteraard bij)

meeneemprijs: 185 euro

lapino

Legacy Member
135€ (september verjaadag van mijn vrouwtje, zou goed geschenk zijn)

ngL-

Legacy Member
zoals vermeld is het toestel in NIEUWSTAAT. :)
thread wordt morgenavond afgesloten, lapino staat momenteel aan de leiding :)

spookske

Legacy Member
Damn, ik heb mij net een nieuwe besteld bij de applestore :s.

wel de witte versie

ngL-

Legacy Member
Nee, het toestel was een nieuwjaarskado van het bedrijf waar ik voor werk, er is dus geen aankoopbewijs/garantiebewijs. Wij mogen met nieuwjaar altijd kiezen tussen bvb. een xbox360 core pakket, een ipod, 2 kratten champagne, enz... paketten van ongeveer 300 euro. En ik koos voor een iPod maar ie ligt al bijna 9 maand in een schuif.. :)

-Draco-

Legacy Member
ngL- zei:
Nee, het toestel was een nieuwjaarskado van het bedrijf waar ik voor werk, er is dus geen aankoopbewijs/garantiebewijs. Wij mogen met nieuwjaar altijd kiezen tussen bvb. een xbox360 core pakket, een ipod, 2 kratten champagne, enz... paketten van ongeveer 300 euro. En ik koos voor een iPod maar ie ligt al bijna 9 maand in een schuif.. :)

waar werk jij? :love:

maar normaal heb je zowieso garantie op serienummer

lapino

Legacy Member
Eigenlijk wel hé, meeneemprijs is 185€ (zelfs niet afgehaald) en ik bied 185€ afgehaald, dus dan moet je volgens regels normaal aan mij verkopen.

bertpriem: heb die aan die prijs nog nergens gezien

Thrice

Legacy Member
Ik had ook interesse, maar Lapino heeft de meeneemprijs geboden :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan