frutelaken
Legacy Member
Hey,
Heb een iPhone 8GB liggen van de States, nog in de doos en ongeopend.
Deze is uiteraard niet ge-unlocked, je moet zelf maar weten wat je ermee wil doen
Meeneemprijs: 500€
Groetjes
PS: Heb al enkele threads doorgelezen en er blijkt zeer veel discussie te zijn omtrent dit toestel, dus gelieve de mensen die willen bieden rustig te laten bieden, bedankt
Heb een iPhone 8GB liggen van de States, nog in de doos en ongeopend.
Deze is uiteraard niet ge-unlocked, je moet zelf maar weten wat je ermee wil doen

Meeneemprijs: 500€
Groetjes
PS: Heb al enkele threads doorgelezen en er blijkt zeer veel discussie te zijn omtrent dit toestel, dus gelieve de mensen die willen bieden rustig te laten bieden, bedankt
