crashbe
Legacy Member
Ik verkoop dus een GSM waarin je 2 verschillende sim kaarten kunt insteken !
Zeer handig als je bevoorbeeld naar het buitenland gaat , voor het gebruiken van een buitenlandse + belgische sim kaart.
Of gewoon om hier in belgie gebruik te maken van Proximus en Base tegelijk om uit te sparen aan herlaadkaarten
Geen doos / factuur , is van Azie
-GSM is splinternieuw (screenprotector plakt nog)
-Dubbele Sim kaart ingang
-micro SD 256mb
-1.3 MP camera
-ZEER luide luidsprekers-Windows xp achtige theme die zeer handig is
-Touch screen !
-USB kabel , oortjes , afzonderlijke oplader !
-TWEE accu's !!!
-Compatibel in belgie
De oplader is ook zeer speciaal , men kan indien gewenst de beide accu's tegelijkertijd opladen , of alleen 1tje terwijl de andere nog in werking is in de gsm zelf !
FOTO's:
http://img262.imageshack.us/img262/1297/dsc06988ta7.jpg
http://img262.imageshack.us/img262/2594/dsc06991iv1.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/2701/dsc06989eo2.jpg
http://img262.imageshack.us/img262/7453/naamloos1ct3.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/670/naamloos2nu3.jpg
PRIJS:
Min: 180€
Meeneem: geen
(sorry voor de iets blurry foto's , heb m'n best gedaan
)
Gelieve on-topic te blijven , anders report.
Verzenden is mogelijk , leveren niet.
Geen belachelijke boden.
Zeer handig als je bevoorbeeld naar het buitenland gaat , voor het gebruiken van een buitenlandse + belgische sim kaart.
Of gewoon om hier in belgie gebruik te maken van Proximus en Base tegelijk om uit te sparen aan herlaadkaarten

Geen doos / factuur , is van Azie
-GSM is splinternieuw (screenprotector plakt nog)
-Dubbele Sim kaart ingang
-micro SD 256mb
-1.3 MP camera
-ZEER luide luidsprekers-Windows xp achtige theme die zeer handig is
-Touch screen !
-USB kabel , oortjes , afzonderlijke oplader !
-TWEE accu's !!!
-Compatibel in belgie
De oplader is ook zeer speciaal , men kan indien gewenst de beide accu's tegelijkertijd opladen , of alleen 1tje terwijl de andere nog in werking is in de gsm zelf !
FOTO's:
http://img262.imageshack.us/img262/1297/dsc06988ta7.jpg
http://img262.imageshack.us/img262/2594/dsc06991iv1.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/2701/dsc06989eo2.jpg
http://img262.imageshack.us/img262/7453/naamloos1ct3.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/670/naamloos2nu3.jpg
PRIJS:
Min: 180€
Meeneem: geen
(sorry voor de iets blurry foto's , heb m'n best gedaan
)Gelieve on-topic te blijven , anders report.
Verzenden is mogelijk , leveren niet.
Geen belachelijke boden.



)