Archief - [TK]°°Double Sim card GSM°° [NOG NOOIT GEZIEN] !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

crashbe

Legacy Member
Ik verkoop dus een GSM waarin je 2 verschillende sim kaarten kunt insteken !
Zeer handig als je bevoorbeeld naar het buitenland gaat , voor het gebruiken van een buitenlandse + belgische sim kaart.
Of gewoon om hier in belgie gebruik te maken van Proximus en Base tegelijk om uit te sparen aan herlaadkaarten ;)
Geen doos / factuur , is van Azie


-GSM is splinternieuw (screenprotector plakt nog)
-Dubbele Sim kaart ingang
-micro SD 256mb
-1.3 MP camera
-ZEER luide luidsprekers-Windows xp achtige theme die zeer handig is
-Touch screen !
-USB kabel , oortjes , afzonderlijke oplader !
-TWEE accu's !!!
-Compatibel in belgie



De oplader is ook zeer speciaal , men kan indien gewenst de beide accu's tegelijkertijd opladen , of alleen 1tje terwijl de andere nog in werking is in de gsm zelf !

FOTO's:
http://img262.imageshack.us/img262/1297/dsc06988ta7.jpg
http://img262.imageshack.us/img262/2594/dsc06991iv1.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/2701/dsc06989eo2.jpg
http://img262.imageshack.us/img262/7453/naamloos1ct3.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/670/naamloos2nu3.jpg


PRIJS:
Min: 180€

Meeneem: geen




(sorry voor de iets blurry foto's , heb m'n best gedaan ;))

Gelieve on-topic te blijven , anders report.

Verzenden is mogelijk , leveren niet.

Geen belachelijke boden.

lobotomy

Legacy Member
idd, zalig! stel da ge er 2 sim kaarte in steekt, kunt ge dan selecteren met dewelke ge belt?
en idd, richtprijs..
hoe komt ge daar aan? taal v toestel? merk? type?
speelt het mp3?

crashbe

Legacy Member
lobotomy zei:
idd, zalig! stel da ge er 2 sim kaarte in steekt, kunt ge dan selecteren met dewelke ge belt?
en idd, richtprijs..

Jup !
Je kunt het instellen , bv kan je 1 main sim card kiezen voor alle gesprekken (maar om die andere te gebruiken moet je die sim kaart selecteren)

Optie 2 is : Bij elke dialling vraagt het je welke sim wilt gebruiken , echt super handing !

prijzen zal ik in de beginpost vermelden


Taal is volledig int engels
Merk en type weet ik niet echt , het is gewoon rare :D

lobotomy

Legacy Member
ik ben zeer geïnteresseerd, mijne huidige gsm z'n scherm valt van tijd tot tijd weg.
wss geen garantie? hebt ge da gekocht in azie? aankoopsbewijs er bij ofzo? kunde mss toch zoeke achter het merk? waarom doet ge'm weg?
en nog eens, mp3 compatibel? hoeveel telefoongeheugen?

srry voor de vragen :d ma ik kan evegoed ne SE kope voor hetzelfde geld bvb.
en kheb geleze da een touchscreen, bvb van de iphone, redelijk snel kapot gaat, ongevoelige zones krijgt. dus zonder garantie....

crashbe

Legacy Member
MP4 / MP3 , alles !
Zeeeeer luid zelfs :p
Reden verkoop : tijdens m'n trip naar china heb ik paar toestellen meegenomen
De doos enz was aanwezig maar om het in m'n bagage te kunnen stoppen moest het wel daar blijven.
Factuur enz gaven ze daar zoiezo ni

lobotomy

Legacy Member
kunt ge daar es ne foto mee pakke? :)

edit: touchscreen werkt ni met uw vingers zeker... kunt ge da penneke ergens in die foon steke? of moet ge da zo meepakke

nog edit (kmoet mss ni zo snel poste :p) : zijn da op de achterkant boxe? als ge ne foto wilt pakke of bekijkt en ge draait de gsm, draait het beeld etc dna ook (zoals bij SE)
passen der verder ook grotere geheugenkaartjes in zoals op deze foto
http://www.gadgetreview.com/wp-content/uploads/2006/05/microsd.jpg
da groot
speelt em ook video? of is mp4 video :d

windows updates? :phaha

hebt ge zelf ook zo ne gsm in gebruik? gaat batterij lang mee? want 2 batterijen is wel leuk voor als de ene kapot is.. ma ik ga er wss toch maar 1 in gebruik nemen

crashbe

Legacy Member
lobotomy zei:
kunt ge daar es ne foto mee pakke? :)

edit: touchscreen werkt ni met uw vingers zeker... kunt ge da penneke ergens in die foon steke? of moet ge da zo meepakke

nog edit (kmoet mss ni zo snel poste :p) : zijn da op de achterkant boxe? als ge ne foto wilt pakke of bekijkt en ge draait de gsm, draait het beeld etc dna ook (zoals bij SE)
passen der verder ook grotere geheugenkaartjes in zoals op deze foto
http://www.gadgetreview.com/wp-content/uploads/2006/05/microsd.jpg
da groot
speelt em ook video? of is mp4 video :d

windows updates? :phaha

hebt ge zelf ook zo ne gsm in gebruik? gaat batterij lang mee? want 2 batterijen is wel leuk voor als de ene kapot is.. ma ik ga er wss toch maar 1 in gebruik nemen

Wow veel vragen , ik zal m'n best doen :p

-Touchscreen gaat perfect met uw vingers
-Penneke kan in de gsm gestoken worden , had het gewoon uitgedaan voor de foto
-Jup het zijn boxen , 4 boxen dus
-Foto's nemen gaat verticaal en horizontaal
-Ik weet niet wat je ermee bedoelt , maar bedoel je grootte in mb's of grootte van de kaart zelf ?
Alleen micro sd's kunnen erin , micro sd's groter als 256mb gaan ook perfect !
-Batterij gaat echt wel goed mee , ik gebruik zelf een andere , deze is ongebruikt
-video gaat zeker , mp4 is video ;)

ps: er is ook een micro sd van 256 mb bijgeleverd , toestel zelf heeft ook een geheugen van ong 70mb d8 ik

EXTRA INFO : toestel kan ook zonder sim kaarten gebruikt worden , dus je kan naar films , liedjes enz luisteren

lobotomy

Legacy Member
ja ik bedoelde in grootte, ni qua opslagcapaciteit.
kunt ge der ook mee filme? :)
batterij (moest ge het ni geleze hebbe :$)

ik moest eens voor het vak business een voorwerp maken, en bij de voorstelling zeiden ze: waarom zou ik da van u kope en geen ander van een concurrent?
dus nu vraag ik aan u :) aangezien hier keiveel gsm's aangeboden worden en ik ook in de SE's geinteresseerd ben:
waarom zou ik uwe kope? :)

ps: merci voor de snelle reacties!

crashbe

Legacy Member
lobotomy zei:
ja ik bedoelde in grootte, ni qua opslagcapaciteit.
kunt ge der ook mee filme? :)
batterij (moest ge het ni geleze hebbe :$)

ik moest eens voor het vak business een voorwerp maken, en bij de voorstelling zeiden ze: waarom zou ik da van u kope en geen ander van een concurrent?
dus nu vraag ik aan u :) aangezien hier keiveel gsm's aangeboden worden en ik ook in de SE's geinteresseerd ben:
waarom zou ik uwe kope? :)

Ik heb m'n vorige bericht paar keer ge-edit , en telkens meer antwoorden
Filmen gaat ook perfect

Je moet niet altijd naar een bekend merk gaan , multinationals als Nokia enz hebben misschien populariteit , maar hun gsm's zijn verre van kwaliteit.
Ik gebruik nu al 4 maand zelf een andere chinese gsm , en ik zal nooit meer naar SE ofzo overgaan
Het is gewoon handiger , meer show , ...

lobotomy

Legacy Member
als het zo zit :p
€180 inc :)

kunt ge mss es zien of ge schroefkes ziet zitte, en wa voor kop ge daarvoor nodig hebt.
zijn da 8 hoekige ofzo.. want als mijn gsms kapot gaan doe ik die altijd ope en zie ik of ik iets kan make, alles nekeer afkuise.. zo heb ik er al veel kunne redden, dusja :d

en oja, kunt ge es ne foto pakke?

zit er een woofer in? :p maw, als ge een liedje speelt, is da wa degelijk? of gekraak van alle kante
oortjes zoals de normale? dus ik kan die makkelijk vervangen?

zit er ne flits/lamp bij de camera? :p

crashbe

Legacy Member
de schroefjes zijn zo van die hele gewone , weet de naam niet meer , (ster mss ? :p)
mja ik denk dat je de deze niet veel zal moeten opendoen :p
Het is echt een stevige gsm , geen gekraak ofzo zoals bij de meeste SE's


Bod genoteerd

Trench

Legacy Member
iets dat zo klein is kan geen mooi geluid afspelen volgens mij hoor (wat ik niet meer dan normaal vind). Maar kun je het merk+type eens geven? (dat moet wel ergens te vinden zijn, al is het in de software van de gsm) Want zomaar 180euro geven doe ik niet. Het is best mogelijk dat dat ding maar 150euro nieuw kost daar. En ik zeg niet dat het brol is, maar om nokia kwalitatief niet goed te noemen vind ik ook maar raar. Nokia gsm's doen toch perfect wat ze moeten doen, en die menus kan een 10jarige makkelijk mee werken, dus zo onhandig zijn die toch niet :)

lobotomy

Legacy Member
zit aan die oortjes ook ne microfoon? kheb da nog nooit gehad dus geen idee.. of zit da er ook (apart) bij? of is er mogelijkheid tot..

lobotomy

Legacy Member
Trench zei:
iets dat zo klein is kan geen mooi geluid afspelen volgens mij hoor (wat ik niet meer dan normaal vind). Maar kun je het merk+type eens geven? (dat moet wel ergens te vinden zijn, al is het in de software van de gsm) Want zomaar 180euro geven doe ik niet. Het is best mogelijk dat dat ding maar 150euro nieuw kost daar. En ik zeg niet dat het brol is, maar om nokia kwalitatief niet goed te noemen vind ik ook maar raar. Nokia gsm's doen toch perfect wat ze moeten doen, en die menus kan een 10jarige makkelijk mee werken, dus zo onhandig zijn die toch niet :)

wss zal het nog minder kosten ginder.... anders koopt ge er niet zo veel.
Maar gaat gij hem daar kope? :)

enjuu

Legacy Member
Zo goedkoop zijn gsm's ginder helemaal niet:)
Ben er deze vakantie nog geweest en als je ginder gsm's koopt is het bijna zo duur als hier.
Dit is de enige soort elektronica die ginder duur is.

crashbe

Legacy Member
DreamWearl zei:
M'n nokia 3510i had ik zelf ook een tri-sim :) (m'n nokia is verkocht, cover nog ni: meer info)
da was gewoon andere back-cover...
met schakkelaar op welke sim ge gebruikt...

deze telefoon heeft 't gewoon ingebouwd,
en ge kunt ook maar 1 sim tegelijk actief hebben...

zo schokkend nieuw is dit dus niet é

Euh , Neen ;)

Bij de deze blijven de 2 sims actief !
M'n kan oproepen krijgen van de beide sims !

En nu wil ik geen off topic meer !
Als jullie geen interesse hebben , wil ik jullie hier ook niet zien posten !

Mvg


@lobotomy : ik zal al jouw wensen vanavond uitvoeren , nu ben ik hier ff om te zien wat er allemaal gebeurt is ;)



ps: Ik sluit zondag om 00:00 af (of misschien zelfs eerder)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan