Skoebiedoe
Legacy Member
Bovenstaande centerspeaker dus te koop wegens upgrade van center.
Dacht deze eerst et gebruiken als backsurround maar ga het toch maar houden op 5.1.
Is nog in dezelfde staat dan toen ik hem kocht in okkazie zo een 3 jaar terug.
Speelt nog perfect zoals het hoort en rubbers zin ook nog in topkonditie.
Het betreft hier dus maar 1 speaker.
Foto's:
Index of /skoebiedoe/center lcr6 S2
Info:
http://assets.bowers-wilkins.co.uk/med/Libraries/3/LCR6S2_Archive_l2_w0_h0.pdf
Vraagprijs : laten we € 100 zetten om te beginnen.
Dacht deze eerst et gebruiken als backsurround maar ga het toch maar houden op 5.1.

Is nog in dezelfde staat dan toen ik hem kocht in okkazie zo een 3 jaar terug.
Speelt nog perfect zoals het hoort en rubbers zin ook nog in topkonditie.
Het betreft hier dus maar 1 speaker.
Foto's:
Index of /skoebiedoe/center lcr6 S2
Info:
http://assets.bowers-wilkins.co.uk/med/Libraries/3/LCR6S2_Archive_l2_w0_h0.pdf
Vraagprijs : laten we € 100 zetten om te beginnen.