Archief - TK:B&W601S3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skoebiedoe

Legacy Member
Zoals titel al zegt heb ik nu wegens upgrades 2 speakers B&W601S3 te koop staan.
Speakers zijn in uitstekende konditie maar bij mij hebben ze omhoog gehangen dus er zitten wel kleine gaatjes in de achterzijde van de speakers.
Vijsjes zijn niet door de achterwand gedraait dus op geluidsweergave hebben ze totaal geen effect.
Ook is dit gemakkelijk te herstellen met wat vulmiddel.
Eventueel wil ik de ophangbeugels nog meegeven.
Zie foto's voor verdere details.
Eventueel te beluisteren na afspraak.

Vraagprijs voor de twee is € 150.

Ook nog te koop een center speaker lcr6.
Vraagprijs € 50

Wilt ge bieden:laat u gaan maar daarom laat ik ze nog niet gaan voor hetgeen gij geeft. ;)

Foto's:
Index of /skoebiedoe/tekoop

XerberuZ

Legacy Member
dat zijn waarschijnlijk lijmrestanten van de rubber voetjes

Skoebiedoe

Legacy Member
Yep zijn lijmresten van zo een vilten voetje.Mits wat schuren en gebruik van detergent zal je die wel kunnen verwijderen denk ik.
Zitten ook maar aan den onderkant dus normaal zie je dat zelfs niet.(en als hem hangt draai je de speaker gewoon om. ;) )

jvc

Legacy Member
Skoebiedoe zei:
Yep zijn lijmresten van zo een vilten voetje.Mits wat schuren en gebruik van detergent zal je die wel kunnen verwijderen denk ik.
Zitten ook maar aan den onderkant dus normaal zie je dat zelfs niet.(en als hem hangt draai je de speaker gewoon om. ;) )

Ja maar aan de andere kant zitten er enkele krassen voor zover op de foto te zien is. Mijn vader zoekt nog een center, maar één kant moet nog mooi zijn.

Sphinkx

Legacy Member
Wat is de ouderdom van die boxen? In een rookomgeving gestaan?

Skoebiedoe

Legacy Member
Die center zal wel een 12tal jaar oud zijn.Heb deze ook tweedehands aangekocht.
De 601 is 8 jaar dus(ben precies al langer met homecinema bezig dan ik zelf dacht ;) ) .(heb ze overgenomen van iemand die de verkeerde had besteld )
Hebben altijd in een rookvrije omgeving gestaan en altijd gedient als surrounds.(dus nooit op volle last gewerkt.)

Heb hier een factuurke gevonden van de 601 en daar staat als aankoop datum 24/12/02

Tja, er zitten inderdaad een paar krasjes op maar gezien zijne leeftijd niet echt abnormaal te noemen.
Effe schuren en herlakken/vernissen en dan is deze zo goed als nieuw. ;)

Heb ze hier effe aangesloten op mijne oude kenwood en ze spelen allemaal nog perfect. ;)

Sphinkx

Legacy Member
OK. Bod van 100e op het paar 601's. Zou ook om omhoog te hangen zijn dus gelieve met de beugels...

Skoebiedoe

Legacy Member
Deel het verschil dus € 125 en ge moogt ze komen afhalen met de beugels en eventueel de vijzen bij. ;)

Sphinkx

Legacy Member
Deal. Afhalen zal wel pas in het weekend kunnen denk ik. Hoboken is toch een uur rijden voor mij en in de week zal ik daar weinig tijd voor hebben vrees ik...

Wanneer past het voor u?

Skoebiedoe

Legacy Member
Normaal is in het week-end geen probleem en anders door de week na 18 uur.

Je hebt normaal een pm gehad van mij. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan