KrAdrie
Legacy Member
Ik heb 1 iPhone 8GB 1.1.2, bootloader 4.6 te koop liggen
Ik lever er een unlocksim bij en maak je iPhone volledig klaar naar jouw wensen na akkoord voor verkoop.
Ik kan hem indien gewenst volledig Nederlands zetten.
Ik zorg dat je huidige sim aangepast wordt en met de unlocksim netjes in de simtray wordt geplaatst.
We testen uiteraard voor betaling de functies bellen, sms, youtube, ...
560 is de prijs alles in!
Af te halen regio Aalst
Voor meer info of foto's pm me gerust
Gr;,
K
Ik lever er een unlocksim bij en maak je iPhone volledig klaar naar jouw wensen na akkoord voor verkoop.
Ik kan hem indien gewenst volledig Nederlands zetten.
Ik zorg dat je huidige sim aangepast wordt en met de unlocksim netjes in de simtray wordt geplaatst.
We testen uiteraard voor betaling de functies bellen, sms, youtube, ...
560 is de prijs alles in!
Af te halen regio Aalst
Voor meer info of foto's pm me gerust
Gr;,
K
