Archief - [TKA] iPhone 8GB NIEUW

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KrAdrie

Legacy Member
Ik heb 1 iPhone 8GB 1.1.2, bootloader 4.6 te koop liggen

Ik lever er een unlocksim bij en maak je iPhone volledig klaar naar jouw wensen na akkoord voor verkoop.


Ik kan hem indien gewenst volledig Nederlands zetten.
Ik zorg dat je huidige sim aangepast wordt en met de unlocksim netjes in de simtray wordt geplaatst.
We testen uiteraard voor betaling de functies bellen, sms, youtube, ...


560 is de prijs alles in!


Af te halen regio Aalst


Voor meer info of foto's pm me gerust


Gr;,
K

Olivier_Twister

Legacy Member
mmm ik ben geintresseerd....
kun jij er dan alles mee laten werken voor mij?
ook mijn proximus abbonnement?

KrAdrie

Legacy Member
psp zei:
mmm ik ben geintresseerd....
kun jij er dan alles mee laten werken voor mij?
ook mijn proximus abbonnement?

yep alles!

Alles zit in de prijs in en je gaat naar huis met een splinternieuwe bellende iPhone!

Mushu

Legacy Member
Mss enkele pics...? zelf gemaakte liefst...

Verontschuldig mij voor het wantrouwen, maar je bent lid sinds 3 dagen en je verkoopt nieuwe iPod :wtf: :eek:

KrAdrie

Legacy Member
Mushu zei:
Mss enkele pics...? zelf gemaakte liefst...

Verontschuldig mij voor het wantrouwen, maar je bent lid sinds 3 dagen en je verkoopt nieuwe iPod :wtf: :eek:


No problem, ik zet ze vanavond online.

Greetz


Heb net een poging tot toevoegen van een foto gedaan, maar zie hier nergens een link om mijn originele post van foto's te voorzien.
Kan iemand helpen?

Svenny007

Legacy Member
kunt ge daar foto's mee trekken zelf ?
eventueel gps software opzetten ?

of is dit enkel ipod toestanden en ook bellen ?

KrAdrie

Legacy Member
Svenny007 zei:
kunt ge daar foto's mee trekken zelf ?
eventueel gps software opzetten ?

of is dit enkel ipod toestanden en ook bellen ?


Foto's yep.
GPS nope
Wel Google maps.

Is inderdaad bijkomende iPod functie.

Maar ook Safari (internet browser), mail, calculator, kalender, sms, telefoon, alarmkoken extra functies, notablok en alle andere applicaties die je er via de installer kan opzetten.

Met andere woorden als het bestaat kan het erop.
(Maar nog geen GPS :-( )
;-)

Svenny007

Legacy Member
KrAdrie zei:
Foto's yep.
GPS nope
Wel Google maps.

Is inderdaad bijkomende iPod functie.

Maar ook Safari (internet browser), mail, calculator, kalender, sms, telefoon, alarmkoken extra functies, notablok en alle andere applicaties die je er via de installer kan opzetten.

Met andere woorden als het bestaat kan het erop.
(Maar nog geen GPS :-( )
;-)

ook geen gps met aparte bluetooth gpsontvanger en tomtom of route66 software

Mythos

Legacy Member
Naarmate de HR van Ihpone nog niet voor zien zijn van GPS zie ik GPS op het toestel nog niet zo rap gebeuren... ten zij ze een on andere extern toesteltje met antenne uitbrengen...

sorry voor de Offtopic, bezie het als een free Up en nog veel geluk met de verkoop

General Lee

Legacy Member
Mythos zei:
Naarmate de HR van Ihpone nog niet voor zien zijn van GPS zie ik GPS op het toestel nog niet zo rap gebeuren... ten zij ze een on andere extern toesteltje met antenne uitbrengen...
Momenteel is men bezig aan een GPS-functie voor de iPhone/iPod Touch. Maar het gaat hier inderdaad om een externe module die via de dock connector aan de iPhone gekoppeld wordt. Voor meer info moet ge maar eens op locoGPS googlen. Ik zal er wel maar bij vermelden dat de GPS software op zich Open-Source is en dat ge dus geen TomTom Benelux Editie moet verwachten...

Bahemath

Legacy Member
sinds vandaag geen sim meer nodig voor een 1.1.2 otb kan nu ook gwoon via software... dit werd vandaag vrijgegeven ga hier geen links verspreiden die peperdure unlock simmetjes zijn nu (tijdelijk) niets meer waard

KrAdrie

Legacy Member
Topic mag gesloten worden.
Iphone werd deze namiddag verkocht afgeleverd aan PSP.
Laat je wel nog even weten of je er tevreden mee bent PSP?

Groeten,

K

Waar haal je trouwens de info Bahemath?
Wil je me de link eens pmen aub.
Dank u!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan