stofke15
Legacy Member
Ik verkoop mijn pda omdat mijn auto nu ook verkocht is.
Is ongeveer 2 jaar oud, in onberispelijke staat, slechts een 20 tal keer gebruikt geweest. Alles zit er nog bij, zelfs de doos. Software is ook inbegrepen, die er standaard bijzat. Ik kan ook tomtom 3 installeren als je dit wenst maar die zit er niet bij.
Foto kan je vinden op kapaza:
http://www.kapaza.be/detail/7023218/
af te halen te tielt-winge of leuven
richtprijs: € 150
bieden maar!
Is ongeveer 2 jaar oud, in onberispelijke staat, slechts een 20 tal keer gebruikt geweest. Alles zit er nog bij, zelfs de doos. Software is ook inbegrepen, die er standaard bijzat. Ik kan ook tomtom 3 installeren als je dit wenst maar die zit er niet bij.
Foto kan je vinden op kapaza:
http://www.kapaza.be/detail/7023218/
af te halen te tielt-winge of leuven
richtprijs: € 150
bieden maar!