Archief - TK Witte belgische iphone 3Gs 32g sealed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goblin13

Legacy Member
Was normaal voor mn tante bedoeld die uit hongkong komt nr ons maar heeft ondertussen al zelf 1 gekocht.
Dus heb dus nog een laatste witte iphone tekoop
versie 3Gs 32g sealed! Vaste prijs 600€
dit is de laatste dak nog heb en verkoop!
!

SkIpPy_UCB

Legacy Member
Rstyle? zei:
Minium prijs?
Meeneem prijs?
Foto's?

Hebt ge wel gelezen wat hij getypt heeft?

*sealed --> Overbodig om foto`s te maken
*vaste prijs --> meeneemprijs

Frado2005

Legacy Member
Dus ge maakt er nu winst op,aangezien het zonder btw minder dan 600 is?

Goblin13

Legacy Member
ik heb zo kunnen kopen via MIJN connecties dus daarom ik hem ook zo verkoop omda ik er toen rond de 40 stuks heb verkocht en dit is de laatste
en prijs toen was 725 hé vergeet dus ook ni, heb juist ook nog een zwarte hier verkocht paar dagen geleden opt forum dus....
maar geen probleem je mag alles vragen!

N1CK

Legacy Member
frado2005 zei:
Dus ge maakt er nu winst op,aangezien het zonder btw minder dan 600 is?

Soms krijg ik de indruk dat dat precies 'niet mag' van sommige 9livers
Wat maakt het uit dat de verkoper er wat winst op maakt ?
Uiteindelijk heb je het nog altijd goedkoper en het is NIET louche

Anyway, free up

Bhoda

Legacy Member
N1CK zei:
Soms krijg ik de indruk dat dat precies 'niet mag' van sommige 9livers
Wat maakt het uit dat de verkoper er wat winst op maakt ?
Uiteindelijk heb je het nog altijd goedkoper en het is NIET louche

Anyway, free up

Er is geen origineel aankoopbewijs van, dus kan men niet zeker zijn dat het hier niet om een iPhone gaat waarvan het serienummer geblokkeerd is.

Goblin13

Legacy Member
Ten eerste mn itrader zegt toch voldoende waarvan ik er hier opt forum al 5 belgische iphones hebt verkocht? Btw ze komen van de mobitel proximuswinkel waarvan de eigenaar een zeer goede vriend is van ons vader en een klant van ons in de zaak! Het zijn dus degelijk wel belgische iphones dak hier verkoop! Btw ik kan ke zelf een origineel aankoopbewijs geven op jou naam zelfs mr dan komt de btwprijs erbij en zo is niemand dan geintresseerd dan e. Zowieso is er de apple garantie vanaf je heb v eerst activeerd via itunes.

Fervet opus

Legacy Member
ahha familielid van mij werkt bij mobitel, die hadden idd een pak iphones over dat kan ik bevestigen :)

Kwertie

Legacy Member
Ik ben geen wetsgeleerde, maar iets zegt me dat dit niet correct is als je moet bijbetalen gewoon om een bon/ticket/factuur erbij te krijgen. Dit zou moeten een particuliere verkoop zijn, dus met bon/ticket/factuur én btw.

Ik kan op m'n werk ook even langsgaan bij de support-afdeling en daar dingen kopen zonder BTW om ze dan gewoon hier door te verkopen.

Sorry maar dit gaan we hier niet toelaten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan