Archief - [TK] turbosim voor iphone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piedp

Legacy Member
hallo,

ik heb nog twee turbosims over, ik heb al een bieding via PM op een andere site (iphoneclub.nl) ontvangen van 97,5 euro /stuk.

piedp

Legacy Member
piedp zei:
hallo,

ik heb nog twee turbosims over, ik heb al een bieding via PM op een andere site (iphoneclub.nl) ontvangen van 97,5 euro /stuk.

UPDATE: 100 EURO NIEUW BOD ONTVANGEN

linux

Legacy Member
verkoop ze dan gewoon daar? ...
hoe kunnen wij nu zien of ge niet gewoon liegt, straks is het ineens 120, 130, ...

JeroenRo

Legacy Member
linux zei:
verkoop ze dan gewoon daar? ...
hoe kunnen wij nu zien of ge niet gewoon liegt, straks is het ineens 120, 130, ...

Hij liegt niet omdat ik op dit moment de hoogste bieder ben op het andere forum.

mvg

Jeroen

the meister

Legacy Member
een link naar het andere forum kan miss geloofwaardiger overkomen
greetzz

hellraiser

Legacy Member
linux zei:
verkoop ze dan gewoon daar? ...
hoe kunnen wij nu zien of ge niet gewoon liegt, straks is het ineens 120, 130, ...

En ipv iemand van leugenaar te beschuldigen misschien eens gaan kijken op
iphoneclub.nl

piedp

Legacy Member
ik update beide forum zo snel als ik kan, zit met examens, dus je gaat normaal gezien op beide sites hetzelfde zien, dus tis nie da ik jullie iets aan het voorliegen ben

linux

Legacy Member
hellraiser zei:
En ipv iemand van leugenaar te beschuldigen misschien eens gaan kijken op
iphoneclub.nl

en ipv meteen zo te reageren kan je zijn startpost ook eens lezen waarin stond: via PM .
Dus tenzij ik zijn login en pass heb van dat forum kan ik dat niet zien...

vanic

Legacy Member
linux zei:
en ipv meteen zo te reageren kan je zijn startpost ook eens lezen waarin stond: via PM .
Dus tenzij ik zijn login en pass heb van dat forum kan ik dat niet zien...

ben je gaan zien op die site???
dan zie je dat zijn begin post is aangepast op 2 januari om 00.54 en
dat er 100 € werd geboden...
en als je de hele thread leest... zie je dat dit op dit forum blijkbaar de gewoonte is ;)

Frado2005

Legacy Member
En je mag dat hier toch niet verkopen, verkopen met winst is nog altijd niet toegestaan.

Misteriks

Legacy Member
Ik wil er 105 euro voor bieden indien ze zeker werkt met mobistar.

KinGleR

Legacy Member
is uw simkaartje dan niet naar de zak? Je moet toch uw simchip uitsnijden?

Twilkie

Legacy Member
Je moet een stukje wegknippen in de hoek. Maar daar zit enkel plastiek, geen electronica.
Ik heb de mijne sinds dat ik ze verknipt heb ook nog in een samsung gestoken en werkt nog perfect.

piedp

Legacy Member
je moet enkel enkel een hoekje uit knippen en via tutorial op hackintosh je turbo sim programeren. Zelfs met dat hoekje uit je simkaart kan je je simkaart zonder turbo sim nog gebruiken in normale gsm's.

Op verschillende sites staan bevestigingen dat het werkt met mobistar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan