Archief - [TK] TOPCOM Butler USB VOIP 4012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Justchill

Legacy Member
Apparaat is zo goed als nieuw.

Beschrijving:

Met de Butler 4012 kun je draadloos telefoneren via Internet. Hij maakt gebruik van VoIP technologie, en heeft een geheugen voor 50 namen en nummers. De Butler 4012 beschikt daarnaast over een handsfree mode, en een LCD scherm, zodat je kunt zien wie er online is.

Technische informatie van de telefoon:

Model: DECT draadloze telefoon VoIP
Display: LCD matrix schern - 14 talen.
Autonomie: stand-by: 120 uur. Communiceren: 13 uur.
Luidspreker: ja, op de hoorn.
Handsfree functie: ja, op de hoorn.
Ringtonen: Polyfone ringtones.
Voeding: via USB Poort.
Geen RJ14-PSTN aansluiting

Het materieel is geleverd met de basis, de kabel usb, l'adaptateur, de batterijen. Werkt ook met VOIPbuster via SJPHONE.

minimumprijs = 15€
meeneem = 25€

Justchill

Legacy Member
Nee, zo snel zou ik deze niet kunnen hebben hé... Maar 't is wel 't zelfde model.

Vergeet niet dat je aanbiedingen van ibood nergens zo goedkoop vindt.

Nu wie interesse heeft, doe gewoon een bod.. Ik ben flexibel! ;)

Justchill

Legacy Member
up.. minimumprijs verlaagd naar 12,5€ en meeneem 15€.

Justchill

Legacy Member
upping 2/3: minimumprijs 10€; toestel is gloednieuw !

gr@vedigger

Legacy Member
Kan je mss eens wat foto's posten van de jouwe? Of als em echt nog nieuw is (dwz nooit gebruikt) kan je dan eens zeggen of t zo ne donkere of ne bleke is.
Deze kan je toch ook als gewone draagbare telefoon gebruiken he ( dus nop de vaste telefoonlijn)?
bodje 10€ incl of afgehaald als't niet te ver is

Justchill

Legacy Member
Hey, 't is ne witte. Je kan deze wel _niet_ aan het vaste net hangen. Enkel via USB. Batterijen, adapter enz. zijn meegeleverd.

gr@vedigger

Legacy Member
Hoy, waar woon je? Dan kan k eventueel komen afhalen. komt jou voordeliger uit dan ;)

gr@vedigger

Legacy Member
Aj, ja dan zal t wel via de post moeten. Tenzij je ooit in de buurt komt van Leuven?
Anyway, bod blijft gelden

Justchill

Legacy Member
Sorry Gr@vedigger, Bod verworpen; bij 10€ EXCL. verzending zal ik het aanvaarden.

AL trouwens nieuws gehoord van Kiala ivm de amp?

grtz

gr@vedigger

Legacy Member
Kiala? Amp? IK denk dat je me verward met iemand anders!

Hoeveel zou die verzending dan bedragen?

Justchill

Legacy Member
Hey,

ja sorry! Ik had je verward met gebruiker "gravendelver" :-)

Ja de verzending; via Kiala is het 2€; maar dan moet je gaan ophalen ergens bij een afhaalpunt. Via de post is dat 4,3€ pakketpost.

grtjes

gr@vedigger

Legacy Member
OKé, dan doen we het wel via kiala indien dit betrouwbaar is ( heb het nog nooit gebruikt). Hierbij verander ik m'n bod dan naar 10euro excl, of 12incl :)

Justchill

Legacy Member
accepted. Zal vrijdagavond afsluiten.

gr@vedigger : 10€ EXCL.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan