livinovic
Legacy Member
Bij deze bied ik de complete serie van The Wire op DVD aan. Ik heb geen digitale camera en ik vind geen foto op het internet van de box, maar het is dus een grijze stevige en mooie box met daar dan alle seizoenen in. Ik heb 4 afleveringen gezien, de rest is dus zelfs nog nooit gebruikt geweest. De box heeft me € 119,99 gekost in de Fnac van Leuven op 30/11/2009 (rekening is er nog bij). Reden van verkoop: extra geld is handig momenteel, de afleveringen die ik heb gezien wisten me niet te boeien en ik heb weinig tijd om nog verder te zien.
Afhalen is eventueel wel mogelijk op men werk (winkel in Diestsestraat in Leuven).
Geen belachelijke boden aub.
Afhalen is eventueel wel mogelijk op men werk (winkel in Diestsestraat in Leuven).
Geen belachelijke boden aub.

