Archief - [TK] Super.Fi 5 pro oortjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrSik

Legacy Member
Hallo,

Ik heb een week geleden de super.fi 5 pro oortjes binnengekregen. Het was echter meer een impulsaankoop en vandaag blijkt dat het financieel geen goed idee was. Hoewel ze fantastisch klinken (dit is gene prul, wordt gebruikt door topmuzikanten) kan ik ze toch maar beter verkopen.

Hier vind je er info over :
http://www.mp3shop.nl/product/19328/ue-super.fi-5-pro-black.html

Het is de laatste versie van de oortjes, bij vorige versies was er door de bouwkwaliteit van het oortje zelf vaak een probleem dat er scheurtjes kwamen in de behuizing. Bij de versie die ik heb is dit probleem verholpen (model is lichtjes gewijzigt en stuk steviger nu).

Het zijn de zwarte oortjes die ik heb, alle accesoires zijn ingebegrepen en er is nog 1 jaar en 53 weken garantie op op dit moment. Ik doe ze echter enkel weg als ik er een goede prijs voor krijg (zoals te zien in de link heb ik er 300 euro voor neergelegd). Als er geen goed bod komt dan hou ik ze :)
Voor mensen die geïnteresseerd zijn wil ik altijd foto's nemen ofzo

desolation

Legacy Member
Briljant materiaal alleszins, ik heb zelf de EB versie en zelf een paar Shures verbleekt in het niets hierbij

noise

Legacy Member
offtopic, Over welk shure model praat je dan desolation?
Ik heb zelf de shure E4C en kmoet zeggen dat deze een sublieme klank produceren

desolation

Legacy Member
Ik wil daar niet mee zeggen dat Shures slecht klinken hoor, maar ze geven wel een 'gekleurder' beeld. Deze in-ears zijn echt enorm neutral van klank. Ik zou deze in-ears ongeveer vergelijken met de E500 van Shure, maar wel voor een veel zachtere prijs én een verwisselbare kabel

MrSik

Legacy Member
up 1, geniaal klindende oortjes :)
minimumprijs 150 euro, nieuwprijs 300, nu 13 dagen oud

DVO

Legacy Member
Ik wil er 120€ voor geven. Ik weet dat dit onder de minimumprijs is maar ik ben van plan om ze te gebruiken bij het lopen. Indien je dit te weinig is dan negeer je mijn bod maar. Met mijn shures wil ik dit niet riskeren.

MrSik

Legacy Member
Ik ga nog een een week tot 10 dagen wachten. Als er dan niemand meer biedt verkoop ik ze voor 120 exclusief (komt waarschijnlijk 5 euro bij voor verzekerde verzending ofzo, of afhalen kan ook natuurlijk wat dan niks meer kost).

*EDIT* ten laatste volgende week vrijdag (21 september) sluit ik de bieding af. Niet dat je moet blijven wachten natuurlijk...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan