M_N_M
Legacy Member
Ellow,
wegens aankoop van gewone pc boxen, doe ik mijn stereo weg die altijd op pc aangesloten geweest is. (kabeltje voor op pc aan te sluiten krijg je er bij)
Foto : http://images.ciao.com/iit/images/products/normal/047/Kenwood_RXD_553__142047.jpg
Let wel op, er zijn enkele mankementen aan:
* display werkt af en toe maar (met wat getik op het scherm komt het er soms door, soms niet; ergens slecht contact denk ik)
* cd speler werkt niet meer
Is al een tijdje zo, werkt voor de rest wel perfect. Voor te gebruiken met PC heb je die zaken wel niet nodig (gewoon aanzetten en op DVD functie knop drukken).
Geluidskwaliteit is nog steeds zeer goed, 2x100W boxen krijg je erbij die wel volledig werkend zijn..
Hoeveel zou ik hier nog van krijgen?
Grtz
wegens aankoop van gewone pc boxen, doe ik mijn stereo weg die altijd op pc aangesloten geweest is. (kabeltje voor op pc aan te sluiten krijg je er bij)
Foto : http://images.ciao.com/iit/images/products/normal/047/Kenwood_RXD_553__142047.jpg
Let wel op, er zijn enkele mankementen aan:
* display werkt af en toe maar (met wat getik op het scherm komt het er soms door, soms niet; ergens slecht contact denk ik)
* cd speler werkt niet meer
Is al een tijdje zo, werkt voor de rest wel perfect. Voor te gebruiken met PC heb je die zaken wel niet nodig (gewoon aanzetten en op DVD functie knop drukken).
Geluidskwaliteit is nog steeds zeer goed, 2x100W boxen krijg je erbij die wel volledig werkend zijn..
Hoeveel zou ik hier nog van krijgen?
Grtz

met aux kabeltje (of whatever je da noemt)