NDD
Legacy Member
Hallo,
Wegens pech met mijn Xbox 360 (reflow gone bad) verkoop ik mijn seizoensboxen van SG1
Het gaat hier om de seizoenen 1 tot en met 8 + de pilot. In de zilveren boxen.
Ikzelf ben maar tot halverwege seizoen 4 geraakt, dus de rest is nog onbekeken (enkel de seal afgehaald om uit te zetten)
Allen zijn in perfecte staat.
Minimumprijs: 135 incl
Meeneemprijs: 140 incl
Dit is dus amper de helft van de nieuwprijs per seizoen en de pilot krijg je er gratis bij.
De boxen gaan enkel samen weg zodat ik niet met restanten en spijt in het hart blijf zitten
Kan eventueel ook geruild worden met een recentere, rrodvrije x360.
Wegens pech met mijn Xbox 360 (reflow gone bad) verkoop ik mijn seizoensboxen van SG1
Het gaat hier om de seizoenen 1 tot en met 8 + de pilot. In de zilveren boxen.
Ikzelf ben maar tot halverwege seizoen 4 geraakt, dus de rest is nog onbekeken (enkel de seal afgehaald om uit te zetten)
Allen zijn in perfecte staat.
Minimumprijs: 135 incl
Meeneemprijs: 140 incl
Dit is dus amper de helft van de nieuwprijs per seizoen en de pilot krijg je er gratis bij.
De boxen gaan enkel samen weg zodat ik niet met restanten en spijt in het hart blijf zitten

Kan eventueel ook geruild worden met een recentere, rrodvrije x360.
Gangbare prijzen op belgische veilingsites etc zijn 20 euro per stuk voor 2e hands boxen.
Bij deze verwijderd en men excuses.