El Jerros
Legacy Member
Ik verkoop mijn soundbite.
Gekocht op 27/10/2007 en is in zéér goede staat. Alle kabels, de doos en factuur zijn er bij.
Nieuwprijs was €260 doe een realistisch bod
Foto
Review van het apparaatje kan je lezen op http://www.aboutdj.nl/content/view/178/8/
Gekocht op 27/10/2007 en is in zéér goede staat. Alle kabels, de doos en factuur zijn er bij.
Nieuwprijs was €260 doe een realistisch bod
Foto
Review van het apparaatje kan je lezen op http://www.aboutdj.nl/content/view/178/8/