Archief - [TK] SonyEricsson W950

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

svekkenbaat

Legacy Member
Ik verkoop dus een SE W950. Aangekocht op 6 juli 2007 in The Phone House. Toestel amper gebruikt geweest is in nieuwstaat!

Vraagprijs € 180,- hetgeen ik er voor betaald heb.

tinbie

Legacy Member
Kan je nog ff wachten dan ben ik bereid om mssn een hoger bod uit te brengen,
het is idd deze gsm die ik in de nabije toekomst ga kopen.

Wanneer sluit je deze af ?

svekkenbaat

Legacy Member
@ CreaTe@SoF2
Bod genoteerd:)

@ Wiffy
thread blijft nog even openstaan.;)

svekkenbaat

Legacy Member
rafcke zei:
150 indien snelle afhandeling.

mvg

bod genoteerd;)

Ik sluit morge af om 12u 's middags. indien geen hoger bod gaat hij naar u rafcke:applause:

svekkenbaat

Legacy Member
_mocking][bird_;8953498 zei:
Kom je soms in regio Kortrijk of regio Leuven?

normaal niet. Er kan anders altijd wel een regeling getroffen worden:)

rafcke

Legacy Member
svekkebaat,

ik ga mijn bod intrekken, heb net een w950i gekocht voor 140€, sorry ...
suc6 nog met de verkoop!!

mvg

st_dm

Legacy Member
Hallo,

iedereen haakt hier blijkbaar af...., dus doe ik bod van 120€.

gegroet

Lon$daLe

Legacy Member
lol 120 € , vraagt em ineens anders direct gratis? deze is veel meer waard dan van hun eigen 120 € geprijsde toestellen in bv belcompany , dit ding stond 450 € eind 2006

soz voor de offtopic verkoper

st_dm

Legacy Member
Lon$daLe zei:
lol 120 € , vraagt em ineens anders direct gratis? deze is veel meer waard dan van hun eigen 120 € geprijsde toestellen in bv belcompany , dit ding stond 450 € eind 2006

soz voor de offtopic verkoper

ik zou zo zeggen " moei u met uw eigen zaken" :naughty:
ik doe de verkoper een voorstel, hij ziet maar , wat hij er mee doet.

je kan er wel niet omheen kijken dat deze nu nog maar 199€ kosten

mvg
sorry voor de offtopic....

sven99

Legacy Member
Als je van Katelijne bent: bod 125 euro

En Lon$daLe die gsm kost nu 199€ - 20€ inruilkorting in de winkel. Als jij 300 wil betalen, please be my guest :-)

bollie69

Legacy Member
150€ onder voorbehoud als ik er deze middag mag achterkomen.

Vanaf morgen begint men vakantiejob dus geen tijd meer om af te halen.

svekkenbaat

Legacy Member
sven99 zei:
Als je van Katelijne bent: bod 125 euro

En Lon$daLe die gsm kost nu 199€ - 20€ inruilkorting in de winkel. Als jij 300 wil betalen, please be my guest :-)

Voor €125,- gaat ie niet buiten das nu net iets te weinig naar mijn zin. sorry m8

Wiffy zei:
GSM is dus weg ? :)

nop, deal is niet doorgegaan en bij deze dus nog steeds beschikbaar.

laat de biedingen maar komen:D

sven99

Legacy Member
svekkenbaat zei:
Voor €125,- gaat ie niet buiten das nu net iets te weinig naar mijn zin. sorry m8



nop, deal is niet doorgegaan en bij deze dus nog steeds beschikbaar.

laat de biedingen maar komen:D

Die 125 is van mij en kga niet tegen mezelf opbieden he, dus zeg eens voor hoeveel hij wel weggaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan