Er stond dat de verkoop werdt gesloten maandagavond. Maar ik zie hierook nog altijd geen teken van de verkoper dat de verkoop nu effectief beëindigd is.
Mijn bod was in principe na het afsluituur, maar ik mijn bod blijft in ieder geval gelden, en ik beschouw het toch nog als een geldig bod omdat de verkoop nog altijd niet gesloten is.
Verkoper beslist...