Jamoru
Legacy Member
Omdat ik nu eindelijk een iPhone heb kunnen kopen, mag mijn huidige Xperia X1 naar een nieuwe eigenaar toe. Ik heb de Xperia altijd in mijn binnenzak gehad met een screenprotector, dus er zijn wel wat gebruikerssporen op de behuizing, maar het scherm is 100% in orde.
Op het moment draai ik een custom rom erop die ik persoonlijk beter vind dat de originele rom, maar uiteraard kan ik de originele rom er weer terug opzetten.
Je krijgt van mij de originele doos, boekjes, acculader, bon (maart '09) en een autolader. Het toestel is sim-lock vrij en er zit nog een SD kaartje in van 4GB. Verder heb ik er nooit problemen mee gehad en is het gewoon een super fijn toestel.
Prijs: 225,- excl.
http://tweakers.net/ext/va/171942.jpg
http://tweakers.net/ext/va/171943.jpg
Ik ben van NL, dus de verzendkosten liggen iets hoger dan normaal als ik hem moet versturen naar BE. Daarnaast is het toetsenbord QWERTY.
Op het moment draai ik een custom rom erop die ik persoonlijk beter vind dat de originele rom, maar uiteraard kan ik de originele rom er weer terug opzetten.
Je krijgt van mij de originele doos, boekjes, acculader, bon (maart '09) en een autolader. Het toestel is sim-lock vrij en er zit nog een SD kaartje in van 4GB. Verder heb ik er nooit problemen mee gehad en is het gewoon een super fijn toestel.
Prijs: 225,- excl.
http://tweakers.net/ext/va/171942.jpg
http://tweakers.net/ext/va/171943.jpg
Ik ben van NL, dus de verzendkosten liggen iets hoger dan normaal als ik hem moet versturen naar BE. Daarnaast is het toetsenbord QWERTY.