Spider
Legacy Member
http://www.phonehouse.be/phone-house-belgie/producten/mobiele-telefonie/gsm/453f5be27ca9a/-w950i
Ik verkoop mijnen Sony ericsson W950i smartphone hij is ongeveer 4 maand oud.
Hij gaat weg omdat ik regelmatig verander van GSM.
Zeer leuk toestel; 4GB interne HDD.
ik ben onlangs verhuisd en ik vind dus men doos nietmeer van de gsm.
wat ik heb is het aankoop bewijs, de gsm, de oplader, de verbindings cabel voor de pc, en de verbinding om oortjes aantesluiten voor handsfree of gsm
De gsm werkt perfect, een paar zeer kleine krasjes maar niets dat je echt ziet als je er niet specifiek voor gaat zoeken.
ik had er graag 80 euro voor gekregen
Ik verkoop mijnen Sony ericsson W950i smartphone hij is ongeveer 4 maand oud.
Hij gaat weg omdat ik regelmatig verander van GSM.
Zeer leuk toestel; 4GB interne HDD.
ik ben onlangs verhuisd en ik vind dus men doos nietmeer van de gsm.
wat ik heb is het aankoop bewijs, de gsm, de oplader, de verbindings cabel voor de pc, en de verbinding om oortjes aantesluiten voor handsfree of gsm
De gsm werkt perfect, een paar zeer kleine krasjes maar niets dat je echt ziet als je er niet specifiek voor gaat zoeken.
ik had er graag 80 euro voor gekregen