Aiden
Legacy Member
Ik verkoop dus mijne SE S500i indien ik er nog een deftige prijs voor krijg..
Reden is dat ik een ander toestel op het oog heb.
GSM is pas enkele maanden oud (ik denk 2), factuur nog aanwezig, lader, etc..
+ heb er nog een micro stick bijgekocht van 1GB om muziek enzo op te zetten..
http://www.phonehouse.be/phone-hous...lefonie/gsm/4682dd4aa6194/sony-ericsson-s500i
Reden is dat ik een ander toestel op het oog heb.
GSM is pas enkele maanden oud (ik denk 2), factuur nog aanwezig, lader, etc..
+ heb er nog een micro stick bijgekocht van 1GB om muziek enzo op te zetten..
http://www.phonehouse.be/phone-hous...lefonie/gsm/4682dd4aa6194/sony-ericsson-s500i
.. Richtprijs heb ik niet echt maar had er toch zeker nog ene minimum van 130€-140€ voor gehad..

