-=Apollo=-
Legacy Member
Ik verkoop een Sony Ericsson K610i.
Het is een zeer handig en aangenaam toestel. Ik verkoop het toestel omdat ik een GSM kreeg van mijn werk. Ik heb het aangekocht op 28 juli 2007 bij Bel Company in Aalst, met 2 jaar garantie! De factuur, garantiebewijs, handleidingen, cd's, herlader, pc-connectie zitten er bij! Het toestel is zo goed als nieuw!!
Specificaties:
Kleur: rood
Gewicht: 92 gram
Standbytijd: 400 uren
Spreektijd: 420 minuten
Frequentie: 900/1800/1900
Simlock: ja
WAP: ja
FM Radio: nee
MP3 Speler: ja
Trilalarm: ja
Infrarood: nee
Modem: ja
GPRS: ja
JAVA: ja
MMS: ja
Bluetooth: ja
Verwisselbare frontjes ja
Kleurenscherm: ja 262.144 kleuren
Uitbreidbaar geheugen: ja Memory Stick Micro (M2)
Polyfonische beltonen: ja
Fotocamera : ja 2.0 Megapixel
Filmcamera: ja
Afmetingen (l/b/d): 102 x 45 x 17 mm
Meer info: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=global&lc=en&ver=4001&template=pp1_1_1&zone=pp&lm=pp1&pid=10389
Van de prijs heb ik niet echt een idee! Tis echt nieuw, geen krasje op te vinden.
Het is een zeer handig en aangenaam toestel. Ik verkoop het toestel omdat ik een GSM kreeg van mijn werk. Ik heb het aangekocht op 28 juli 2007 bij Bel Company in Aalst, met 2 jaar garantie! De factuur, garantiebewijs, handleidingen, cd's, herlader, pc-connectie zitten er bij! Het toestel is zo goed als nieuw!!
Specificaties:
Kleur: rood
Gewicht: 92 gram
Standbytijd: 400 uren
Spreektijd: 420 minuten
Frequentie: 900/1800/1900
Simlock: ja
WAP: ja
FM Radio: nee
MP3 Speler: ja
Trilalarm: ja
Infrarood: nee
Modem: ja
GPRS: ja
JAVA: ja
MMS: ja
Bluetooth: ja
Verwisselbare frontjes ja
Kleurenscherm: ja 262.144 kleuren
Uitbreidbaar geheugen: ja Memory Stick Micro (M2)
Polyfonische beltonen: ja
Fotocamera : ja 2.0 Megapixel
Filmcamera: ja
Afmetingen (l/b/d): 102 x 45 x 17 mm
Meer info: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=global&lc=en&ver=4001&template=pp1_1_1&zone=pp&lm=pp1&pid=10389
Van de prijs heb ik niet echt een idee! Tis echt nieuw, geen krasje op te vinden.