TheClown
Legacy Member
Hallo,
Ik heb ongeveer 2 weken geleden voor mijn vriendin een Sony Ericsson Aino gekocht. Ze zou echter liever een iphone willen, dus verkoop ik deze weer....
De Gsm is volledig nieuw, nergens gebruikerssporen te vinden. Hij komt met oplaadstand, en bluetooth afstandsbediening voor muziek te spelen. Heeft een 8.1MP camera, en komt met een 8gb geheugenkaartje! Ook met doos natuurlijk en factuur.
Grtz,
TheClown
Ik heb ongeveer 2 weken geleden voor mijn vriendin een Sony Ericsson Aino gekocht. Ze zou echter liever een iphone willen, dus verkoop ik deze weer....
De Gsm is volledig nieuw, nergens gebruikerssporen te vinden. Hij komt met oplaadstand, en bluetooth afstandsbediening voor muziek te spelen. Heeft een 8.1MP camera, en komt met een 8gb geheugenkaartje! Ook met doos natuurlijk en factuur.
Grtz,
TheClown


toevallig interesse in een SE C510 in perfecte staat?