SpYdR0
Legacy Member
Mijn vriendin heeft deze gsm nog gevonden in een kast bij grote opkuis.
Ik heb de gsm getest met mijn simkaart en hij werkt nog perfect.
Het enige spijtige is dat de cover wat beschadigd is (stukje uit) rechts onderaan. Dit kan uiteraard opgelost worden met een nieuw covertje.
De gsm zit in de originele doos met de boekjes en de gsmlader.
foto: http://www.flanger.org/stuff/siemensC62.jpg (sorry voor de GSM-foto)
Richtprijs is € 25 exclusief
- afhalen kan bij mij thuis
- opsturen via de post/kiala is ook geen problemen (verzendingskosten zijn voor de koper uiteraard)
- ergens afspreken is geen probleem indien niet te ver! (regio Londerzeel/Dendermonde/Aalst)
staat ook op tones -> http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=610163#610163
Ik heb de gsm getest met mijn simkaart en hij werkt nog perfect.
Het enige spijtige is dat de cover wat beschadigd is (stukje uit) rechts onderaan. Dit kan uiteraard opgelost worden met een nieuw covertje.
De gsm zit in de originele doos met de boekjes en de gsmlader.
foto: http://www.flanger.org/stuff/siemensC62.jpg (sorry voor de GSM-foto)
Richtprijs is € 25 exclusief
- afhalen kan bij mij thuis
- opsturen via de post/kiala is ook geen problemen (verzendingskosten zijn voor de koper uiteraard)
- ergens afspreken is geen probleem indien niet te ver! (regio Londerzeel/Dendermonde/Aalst)
staat ook op tones -> http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=610163#610163