Archief - TK: SE W950i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lon$daLe

Legacy Member
wegens mijn eeuwige grote afwisseling in gsm's bied ik deze weer te koop , een 2 tal weekjes gelede gekocht op dit eigenste forum , maar nog steeds perfect in orde

komt dus met gsm , doos ,boekjes , tasje voor gsm in te steken etc etc , juist het scherm heeft een paar vingerveegjes maar das omdak geen nat/droog LCD whipes niemeer heb , anders hadk em zelf nog eens schoongemaakt :p

zoals mijn gewoonlijke verkopen verkies ik afhaling boven verzending ( dit kan in st-truiden of hasselt ) , verzending neem ik alleen in overweging als er zeer weinig animo op mn post komt :)

als kickoff prijs neem ik 115 € , als meeneemprijs 135 € , vraag aub niet dadelijk " ja ik bied 135 verzending " want zoals ik zei ben ik geen grote fan van verzending ;)

hf & gl :)

Lon$daLe

Legacy Member
nee dank u , met wat ik aan deze gsm verdien haal ik een simpel modelleke en wat cash over :)

loopt nu ook op Tones

lobotomy

Legacy Member
ik ben geinteresseerd. wat kan deze gsm allemaal? touchscreen lees ik ergens? is da met uw vingers? werkt da nog goed? kunt ge da ook zonder touchscreen bedienen? hoeveel geheugen zit er bij? gebruikssporen? batterij?
zit er ne camera in? kunt ge daar ook filmkes mee make?..
als ge nog info hebt.. smijt alles er maar bij, want tegenwoordig kan ik die modellen niemeer uit elkaar houde

desolation

Legacy Member
bod 110EUR ... en hij zal verzonden moeten worden, met taxipost want das verzekerd :)

Lon$daLe

Legacy Member
er zit een touchscreen in , gaat met de vingers ( maar enkel de belangrijkste "buttons" zijn het grootst zoals gesprek opnemen of eindigen ) , het screen werkt heel goed en heb nooit een "non" respond ervan gehad

zonder screen gaat ook voor te smsen en music te regelen ( als je de walkman player start lichten er boven de 1 2 en 3 buttons op die dienen als fast forward , play-pause en rewind )

er is geen memoryslot ,deze gsm heeft 4gig memory ingebakken en dit verschijnt als verwisselbaar station als je hem aan de pc hangt , er zijn ook mapjes zoals music , video , pictures etc

gebruikssporen zijn er niet , enkel op het scherm heb ik een paar keer calls opgenomen met mn vingertop , maar het scherm reinigd easy met hetzelfde spul voor je pc TFT scherm

batterij krijg ik op 80 % helderheid en elke dag 2 south parks en een uurtje music toch 3 dagen voor hij onder 20 % zakt

dit is een pure walkman/symbian phone dus geen camera

je kan filmpkes erop zien in 3gp en mp4 , south park en soortgelijke krijg je in heel goede kwaliteit erop

heb hem van piotke hier gekocht en had een phonehouse factuur erbij dus ook garantie , ik verkoop hem in even goede staat aangezien ik enkel 2 keer bel per dag , een smske of 10 en een uurke music

@desolation , taxipost doek zowiezo nie , kprobeer em eerst kwijt te raken aan iemand van st-truiden , tongeren ,bilzen , hasselt , namelijk omdak op die plekken dadelijk ben met mn buzzy pazz

lobotomy

Legacy Member
/me likes cam :( heel spijtig voor de rest bevalt hij mij super

edit: kheb nog een ander bod lopen.. valt te zien hoe die evolueert..

Lon$daLe

Legacy Member
kheb em nu komende dinsdag 2 weken zelf ( minimaal gebruik ) , en piotke had em zelf pas 2 weken dus zeker niet ouder dan +- 20 juli ofzo , ik kan eens precies nazien op de factuur als ge wilt maar ouder dan 4 weken niet :)

Hunterken

Legacy Member
ruilen met een motorola razr v3 in zeer goede staat + garantie?
ik wil 10 euro bijleggen..

Lon$daLe

Legacy Member
thx but no thx , heb een v3 en v3i gehad en waren beide tergend traag

Lon$daLe

Legacy Member
een standaard postpac ziek miss nog zitten op risico vd koper , maar taxipost en dergelijke niet , zowiezo zijn mn prijzen dan excl en +5 € voor de koper
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan