Lon$daLe
Legacy Member
wegens mijn eeuwige grote afwisseling in gsm's bied ik deze weer te koop , een 2 tal weekjes gelede gekocht op dit eigenste forum , maar nog steeds perfect in orde
komt dus met gsm , doos ,boekjes , tasje voor gsm in te steken etc etc , juist het scherm heeft een paar vingerveegjes maar das omdak geen nat/droog LCD whipes niemeer heb , anders hadk em zelf nog eens schoongemaakt
zoals mijn gewoonlijke verkopen verkies ik afhaling boven verzending ( dit kan in st-truiden of hasselt ) , verzending neem ik alleen in overweging als er zeer weinig animo op mn post komt
als kickoff prijs neem ik 115 € , als meeneemprijs 135 € , vraag aub niet dadelijk " ja ik bied 135 verzending " want zoals ik zei ben ik geen grote fan van verzending
hf & gl
komt dus met gsm , doos ,boekjes , tasje voor gsm in te steken etc etc , juist het scherm heeft een paar vingerveegjes maar das omdak geen nat/droog LCD whipes niemeer heb , anders hadk em zelf nog eens schoongemaakt

zoals mijn gewoonlijke verkopen verkies ik afhaling boven verzending ( dit kan in st-truiden of hasselt ) , verzending neem ik alleen in overweging als er zeer weinig animo op mn post komt

als kickoff prijs neem ik 115 € , als meeneemprijs 135 € , vraag aub niet dadelijk " ja ik bied 135 verzending " want zoals ik zei ben ik geen grote fan van verzending

hf & gl

heel spijtig voor de rest bevalt hij mij super