Lon$daLe
Legacy Member
gekende schuiftelefoon van SE , wordt verkocht omdat ik hem eig nie gebruik , maar hij is een jaar niet gebruikt geweest dus de staat is bijna nieuwstaat wat betreft de behuizing , knoppen en scherm
wordt geleverd met 1gb pro duo stick , oortjes , oplader en pc kabel
huidige prijs => http://www.phonehouse.be/phone-house-belgie/producten/mobiele-telefonie/gsm/453f3c226051c/-w850i
produkt link => http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=pip1&pid=10447&zone=pp
ik neem geen belachelijke boden aan , doch heb ik niet echt een meeneemprijs , beginnen doen we bij 180 € en opbieden gebeurd per 5 €
als ruilvoorstel kan ik eventueel een samsung U600 aannemen als je pics hebt om de staat ervan te bewijzen , uiteraard als ik een bijna nieuwstaat toestel aanbied wil ik soortgelijke staat terug , spreekt voor zich
gsm is momenteel in gebruik door mn broer die in italie zit , ik heb wss het toestel eind volgende week terug , belangrijk detail int bold gezet voordat iedereen snelle afhandeling vraagt
potentiele kopers hou ik op de hoogte in deze thread alsook via PM , wnnr ik het toestel terug in bezit heb laat ik het wel weten
reden dat deze thread nu al loopt is dat hij dan onmiddelijk de deur uit kan wnnr ik hem terug heb , zodat ik dan niet nog eens een week moet wachten
wordt geleverd met 1gb pro duo stick , oortjes , oplader en pc kabel
huidige prijs => http://www.phonehouse.be/phone-house-belgie/producten/mobiele-telefonie/gsm/453f3c226051c/-w850i
produkt link => http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=pip1&pid=10447&zone=pp
ik neem geen belachelijke boden aan , doch heb ik niet echt een meeneemprijs , beginnen doen we bij 180 € en opbieden gebeurd per 5 €
als ruilvoorstel kan ik eventueel een samsung U600 aannemen als je pics hebt om de staat ervan te bewijzen , uiteraard als ik een bijna nieuwstaat toestel aanbied wil ik soortgelijke staat terug , spreekt voor zich
gsm is momenteel in gebruik door mn broer die in italie zit , ik heb wss het toestel eind volgende week terug , belangrijk detail int bold gezet voordat iedereen snelle afhandeling vraagt
potentiele kopers hou ik op de hoogte in deze thread alsook via PM , wnnr ik het toestel terug in bezit heb laat ik het wel weten
reden dat deze thread nu al loopt is dat hij dan onmiddelijk de deur uit kan wnnr ik hem terug heb , zodat ik dan niet nog eens een week moet wachten
