attimos
Legacy Member
Wegens aankoop van een nieuwe gsm verkoop ik mijn 9 maand oude k750i. Factuur is nog aanwezig, en gsm -ondanks de normale gebruikerssporen- nog in goede staat. Alles wat bij de gsm hoorde zit nog in de doos, en werkt nog naar behoren.
Minimumprijs is 70 €
Bied maar raak!
foto's: http://users.telenet.be/attimos
Minimumprijs is 70 €
Bied maar raak!
foto's: http://users.telenet.be/attimos