Archief - [TK]°° SE K750i @ 70excl ! ! ! ! ! ! °°

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

crashbe

Legacy Member
Ik verkoop dus een SE K750i
Doos enz perfect in orde , geen garantie / factuur
ALLE Accesoires inbegrepen ! (usb kabel , 64mb pro duo , enz . . .)
Batterij werkt zeer goed
Joystick reaggeert nog goed
Foto's:
http://img295.imageshack.us/img295/4583/dsc06767ge5.jpg
http://img295.imageshack.us/img295/9075/dsc06768lu2.jpg
http://img295.imageshack.us/img295/4830/dsc06769ta3.jpg

Minimumprijs 65excl
Meeneemprijs : 70excl !

Kan verzonden/Afgehaald worden.


Geen offtopic aub
Staat ook op andere plaatsen
Verzending bedraagt 3.50€ EDIT: verhoogt naar 4.30 euro
Mvg

_mocking][bird_

Legacy Member
Hoe oud is deze?
Hoe kom je aan een verzendprijs van 3.50? Kilopost is 4.30 bij mijn weten...

(Sterke interesse hier)

crashbe

Legacy Member
4.30 ? , ok dan bedankt :p
Toestel is ongeveer 1 - 1,5 jaar oud

_mocking][bird_

Legacy Member
€70 incl.
(Hoe lang trekt die batterij het dan nog bij normaal gebruik?)

crashbe

Legacy Member
_mocking][bird_;9018584 zei:
€70 incl.
(Hoe lang trekt die batterij het dan nog bij normaal gebruik?)

k genoteerd ;)

Ik heb het niet getest met een chronometer , maar vind dat het zeer goed meegaat. Eergisteren heb ik het terug uit de doos gehaalt en volledig opgeladen.
De batterijindicator staat nu nog steeds helemaal vol ;)

devilface

Legacy Member
crashbe zei:
k genoteerd ;)

Ik heb het niet getest met een chronometer , maar vind dat het zeer goed meegaat. Eergisteren heb ik het terug uit de doos gehaalt en volledig opgeladen.
De batterijindicator staat nu nog steeds helemaal vol ;)

Als ge rechts aan de zijkant op uw "zoom"toets drukt terwijl ge gewoon op uw scherm staat, dan kunt ge helemaal vanonder uw batterijstatus zien:niceone:

crashbe

Legacy Member
devilface zei:
Als ge rechts aan de zijkant op uw "zoom"toets drukt terwijl ge gewoon op uw scherm staat, dan kunt ge helemaal vanonder uw batterijstatus zien:niceone:

dat is gewoon de volheid vd batterij , gaat terug naar 100% telkens het volledig opgeladen is

_mocking][bird_

Legacy Member
jamiel zei:
60 euro afgehaald in mortsel centrum (terminus of zo)

Lijkt me een vrij nutteloos bod, aangezien ik al €70 incl. heb geboden. Ik vermoed niet dat de verkoper lui thuis blijven verkiest boven even naar het postkantoor en €5,70 meer krijgen ...
Bovendien onder de minimumprijs...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan