djFexx
Legacy Member
Besten
Bij deze verkoop ik mijn samsung star, aangekocht 12/08/2009 dus zo goed als nieuw! Los van de gebruikssporen is hij in uitermate goede staat ik post morgen enkele fotos.
Komt met extra geheugenkaart van 2gigabytes, komt inclusief factuur (garantie enzo), en de bijgeleverde elementen (lader, usb kabel, headset,..). Verzenden is mogelijk bij voorkeur afhalen dan kan je hem es testen ed
.
min 80excl
meeneem 90excl
Bij deze verkoop ik mijn samsung star, aangekocht 12/08/2009 dus zo goed als nieuw! Los van de gebruikssporen is hij in uitermate goede staat ik post morgen enkele fotos.
Komt met extra geheugenkaart van 2gigabytes, komt inclusief factuur (garantie enzo), en de bijgeleverde elementen (lader, usb kabel, headset,..). Verzenden is mogelijk bij voorkeur afhalen dan kan je hem es testen ed
. min 80excl
meeneem 90excl