Annebel123
Legacy Member
Ik verkoop dus mijn defecte Gsm Samsung SGH-D900i
Deze werkt nog wel, alleen is er een horizontale barst in het schermpje wat dus gemaakt kan worden.
Kwa prijs had ik eerlijk gezegd niets in gedachten dus doe maar een bod en we zien wel waar we komen. Starten liefst vanaf 50euro!
De doos en boekjes + cd en usb kabels + oorstopjes (koptelefoontje) alles incl!
Deze werkt nog wel, alleen is er een horizontale barst in het schermpje wat dus gemaakt kan worden.
Kwa prijs had ik eerlijk gezegd niets in gedachten dus doe maar een bod en we zien wel waar we komen. Starten liefst vanaf 50euro!
De doos en boekjes + cd en usb kabels + oorstopjes (koptelefoontje) alles incl!
en thoeft geen 200 te koste ze, het zou maximaal 200 kunne koste, heb er nog gewerkt 