Archief - [TK] Samsung SGH-D900i (defect)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Annebel123

Legacy Member
Ik verkoop dus mijn defecte Gsm Samsung SGH-D900i
Deze werkt nog wel, alleen is er een horizontale barst in het schermpje wat dus gemaakt kan worden.

Kwa prijs had ik eerlijk gezegd niets in gedachten dus doe maar een bod en we zien wel waar we komen. Starten liefst vanaf 50euro!

De doos en boekjes + cd en usb kabels + oorstopjes (koptelefoontje) alles incl!

DaCrashOveride

Legacy Member
Eve vermelden: ik heb dat ook gehad en schermpje kunde op ebay kopen voor dikke 50€ en zelf plaatsen is niet zo moeilijk... In de winkel kost het 200€ om te laten maken zei de persoon van bel company :/

Annebel123

Legacy Member
het scherm is gebarsten. Kan inderdaad makkelijk vervangen worden weet ik ook. Maar heb mij intussen een andere gehaald omdat ik echt geen dag zonder kan omwille van het werk dus daarmee dat hij hier maar ligt te liggen...

K3nsh1n

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Eve vermelden: ik heb dat ook gehad en schermpje kunde op ebay kopen voor dikke 50€ en zelf plaatsen is niet zo moeilijk... In de winkel kost het 200€ om te laten maken zei de persoon van bel company :/

klopt, val en stootschade zit nu eenmaal niet in de garantie :P en thoeft geen 200 te koste ze, het zou maximaal 200 kunne koste, heb er nog gewerkt :P

DaCrashOveride

Legacy Member
Tege mij zei hem: 200 a 250 terwijl de gsm zelf niet meer zoveel kostte...

K3nsh1n

Legacy Member
ja das het maximum da het kan oplopen ( meer dus in de zin van , hou vo zekerheid 200 euro klaar ), tkan eve goe gwn ma 50 euro kosten zene, ma tblijft natuurlijk ne risico, trepaircenter waar ze mee samewerke zuigt ook enorm

Annebel123

Legacy Member
loco hou uw bod in het achterhoofd. zou er minstens nog 50euro voor willen krijgen.
is nog steeds een populair gsm toestel met een waarde. Schermpje is eenvoudig vervangbaar dus mag geen probleem geven.

K3nsh1n

Legacy Member
jah dit toestel is ng wat meer waard dan 25 euro hoor, 3 megapixel camera, radio, mp3,document viewer, ben ni zeker maar zat er normaal ook niet ne datakabel + software bij? tis bijna even goed als een U600

Annebel123

Legacy Member
Idd er zit ook datakabel + software bij.
Cd alles op en aan erbij!

Big.loco.poco

Legacy Member
Nja mn bod vervalt dan , zij wil niet ingaan op 30e , als het zo makkelijk is en MAAR 50e kost, wrm doe je het zelf dan niet? Praten is 1 ding, doen een andere...

K3nsh1n

Legacy Member
Big.loco.poco zei:
Nja mn bod vervalt dan , zij wil niet ingaan op 30e , als het zo makkelijk is en MAAR 50e kost, wrm doe je het zelf dan niet? Praten is 1 ding, doen een andere...

lol, ik keek deze thread in uit puur interesse, heb zelf gsm's verkocht en vind u bod nogal...laag... wrm ik er zelf niet op in ga? simpel, heb net zelf een nieuwe gsm, check me posts maar bij de thread "jij en je gsm" , of zoiets ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan