The Architect
Legacy Member
Ik verkoop hierbij mijn 2 maand oude Samsung Omnia Pro B7610 met Azerty toetsenbord.
Gsm in perfecte staat. 1 klein krasje op het scherm onderaan en andere kleine gebruikssporen. Gsm komt in originele doos en met alle accessoires. Aankoop bewijs kan geleverd worden voor garantie. Gsm is aangekocht bij pdashop. Nieuwprijs was 445 euro.
Voor meer info: Klik hier
Toestel draait momenteel op Windows Mobile 6.1, maar kan worden geupgrade naar 6.5.
Rede dat ik hem verkoop: Is toch mijn ding niet. Ik ben meer fan van Blackberry
Meeneemprijs: 320 euro
Ruilen kan ook tegen een Blackberry Bold 9000 of iPhone 3G(s).
Staat ook op 2dehands.be en Kapazza
Foto's:
Gsm in perfecte staat. 1 klein krasje op het scherm onderaan en andere kleine gebruikssporen. Gsm komt in originele doos en met alle accessoires. Aankoop bewijs kan geleverd worden voor garantie. Gsm is aangekocht bij pdashop. Nieuwprijs was 445 euro.
Voor meer info: Klik hier
Toestel draait momenteel op Windows Mobile 6.1, maar kan worden geupgrade naar 6.5.
Rede dat ik hem verkoop: Is toch mijn ding niet. Ik ben meer fan van Blackberry
Meeneemprijs: 320 euro
Ruilen kan ook tegen een Blackberry Bold 9000 of iPhone 3G(s).
Staat ook op 2dehands.be en Kapazza
Foto's: