Archief - [TK] Samsung LE32R72B

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mylotec

Legacy Member
Ik verkoop mijn 32" scherm omdat ik van plan ben een 37" te kopen of mss een 40"
de nieuwprijs van dit mooie scherm bedraagd rond de 950€ nieuw
ik zou graag nog: 800 - 850 € voor krijgen EXL. VERZENDINGKOSTEN !!!http://www.aventra.be/producten.cfm?id=60
http://www.tones.be/shop_product.php?idx=103276
aangekocht op 5-1-2007

Enkele foto's (niet van bij mij thuis)
http://img20.imageshack.us/img20/3503/dsc002057gu.jpg
moest je een foto willen van het scherm van mij vraag het dan even dan upload ik er wel even 1 als ik tijd heb

personen die het komen afhalen krijgen voorang !
ik behoud met het recht om deze verkoop te annuleren
ik behoud met het recht om deze verkoop te annuleren als de prijs die geboden worden mij niet aanstaat
zal normaal in de loop van volgende week afsluiten (zit nu met de examens)

Zatte_Bjorn

Legacy Member
Wou gewoon eens even melden dat je dezelfde TV'tjes bij webshops vind voor 500 - 600 EUR nieuw.
En daar is ook 1 - 2 jaar garantie bij.. Als je hem dus echt weg wilt, raad ik je aan je prijs te verlagen..

Mylotec

Legacy Member
das toch ook wel twwede hands zeker ?
er stat "Doe een bod op dit zoekertje" als da nieuwkoop is zal da er niet staan toch ?

Mr.S

Legacy Member
Mylotec zei:
das toch ook wel twwede hands zeker ?
er stat "Doe een bod op dit zoekertje" als da nieuwkoop is zal da er niet staan toch ?
Hmmz, ja kvind ook dat je niet mag vergelijken met sites waar je 2de hands zaken kan verkopen, waar dus ook nog altijd opgeboden kan worden...

Sites gelijk kapaza, ebay, ...

Mylotec

Legacy Member
ah dacht al dat 2dehands is nieuw prijs is dus nog altijd 1000€ volgens mijn bronnen
700€ ? maja zoals gezegd verkoop ik pas defenitief in de loop van volgende week omdat ik nu examen heb

Mylotec

Legacy Member
Dannykills zei:
bod van 400 euro afgehaald

groeten

als je je prijs veranderd naar 600€ zou ik ie wel aan u kunnen verkope dan begint et al op iets te trekken

Mylotec

Legacy Member
even melden dat de tv ook op tones,martkplaats en tweedehands staat !

Jonathan

Legacy Member
Goedkoopste dat ik het vind is in holland voor 805 euro ( zie pricewatch ) , 700 tot 750 euro voor deze tv zou dus echt niet te veel zijn .

Veel succes met de verkoop :)

Mylotec

Legacy Member
nog niet maar als ik geen hoger bod krijg dan word die verkocht aan me maat, dit zal tenlaatste midden van deze vakantie zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan