Mylotec
Legacy Member
Ik verkoop mijn 32" scherm omdat ik van plan ben een 37" te kopen of mss een 40"
de nieuwprijs van dit mooie scherm bedraagd rond de 950€ nieuw
ik zou graag nog: 800 - 850 € voor krijgen EXL. VERZENDINGKOSTEN !!!http://www.aventra.be/producten.cfm?id=60
http://www.tones.be/shop_product.php?idx=103276
aangekocht op 5-1-2007
Enkele foto's (niet van bij mij thuis)
http://img20.imageshack.us/img20/3503/dsc002057gu.jpg
moest je een foto willen van het scherm van mij vraag het dan even dan upload ik er wel even 1 als ik tijd heb
personen die het komen afhalen krijgen voorang !
ik behoud met het recht om deze verkoop te annuleren
ik behoud met het recht om deze verkoop te annuleren als de prijs die geboden worden mij niet aanstaat
zal normaal in de loop van volgende week afsluiten (zit nu met de examens)
de nieuwprijs van dit mooie scherm bedraagd rond de 950€ nieuw
ik zou graag nog: 800 - 850 € voor krijgen EXL. VERZENDINGKOSTEN !!!http://www.aventra.be/producten.cfm?id=60
http://www.tones.be/shop_product.php?idx=103276
aangekocht op 5-1-2007
Enkele foto's (niet van bij mij thuis)
http://img20.imageshack.us/img20/3503/dsc002057gu.jpg
moest je een foto willen van het scherm van mij vraag het dan even dan upload ik er wel even 1 als ik tijd heb
personen die het komen afhalen krijgen voorang !
ik behoud met het recht om deze verkoop te annuleren
ik behoud met het recht om deze verkoop te annuleren als de prijs die geboden worden mij niet aanstaat
zal normaal in de loop van volgende week afsluiten (zit nu met de examens)
