Archief - [TK] samsung LCD TV platten!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nvdr2001

Legacy Member
+ hierboven:heb je een idee van een meeneemprijs en van waar ben je juist?

azzurri

Legacy Member
reden van verkoop is heel simpel, ik ben onlangs verhuisd en samen met vriendin nog grotere tv gekocht.

Streek van Geraardsbergen. Iedereen is welkom om de tv te komen inspecteren terwijl hij werkt enzo. Zoals ik zei perfecte staat.

Richtprijs doe een bod, heb er 700+euro voor betaald maar natuurlijk weet ik wel dat waarde van dergelijke tv's sterk daalt. Dus doe een bod.

Voor de duidelijkheid vraag er allesbhalve 700 van he lol :p doe maar fair bod, greetz

spilliespeedy

Legacy Member
graag idd richtprijs ik zie hier 32 inch weggaan voor 250 a 300 dus benieuwd wat uw richtprijs is

azzurri

Legacy Member
dat ga ik eens moeten nakijken, hij is ongeveer 2 jaar. aankoopbewijs misschien wel eigenlijk. k ga eens kijken.

azzurri

Legacy Member
Normaal heb ik aankoopbewijs nog maar dat ligt nog thuis bij mijn ouders. Zal morgen eens gaan kijken. Maybe is er dan nog garantie op zelfs.

nvdr2001

Legacy Member
TV werd aan mij verkocht voor 180, maar verkoper wilt er nu plots 200 voor...
Negatieve iTrader volgt!

WTFMAN

Legacy Member
nvdr2001 zei:
TV werd aan mij verkocht voor 180, maar verkoper wilt er nu plots 200 voor...
Negatieve iTrader volgt!

Helaas voor u maar NERGENS in de topic zie ik bevestiging van de verkoper dat het de tv aan u verkoopt aan 180euro ... mss wel via pm ofzo maar dat telt niet :p

azzurri

Legacy Member
WTFMAN zei:
Helaas voor u maar NERGENS in de topic zie ik bevestiging van de verkoper dat het de tv aan u verkoopt aan 180euro ... mss wel via pm ofzo maar dat telt niet :p

Inderdaad

azzurri

Legacy Member
Anyways ik heb navraag gedaan enzo. TV is nog geen twee jaar oud (garantiedingen moet ik nog zoeken maar heb het prob nog) Dus minumprijs is 200 euro INDIEN afgehaald (en das zeeeer mooie prijs). Als er koper is kan het snel geregeld worden.

nvdr2001

Legacy Member
Ik vind het spijtig dat sommige mensen geen waarde hechten aan afspraken (zelfs als deze via PM gebeuren). Voor de rest ga ik er geen woorden meer aan vuilmaken.

Gamer

Legacy Member
Toch is er hier een bod geplaatst van € 180 maar niet op gereageerd.
Als wij alle iTraders zouden wissen waar er zo een deal heeft plaats gevonden, zijn we morgen nog niet op ons werk.
Hier is er blijkbaar wel een deal via PM, dus die iTrader gaat weg.
Infractions worden er niet gegeven.

Soeverein

Legacy Member
Mijn zus zoekt nog een TV van die grootte, maar ik moet nog ff iets weten. Die aansluitingen voor HDMI, Scart, etc. Zitten er aan de zijkant, of zitten die allemaal aan de achterkant?

Tis voor een wall mount, en zelf heb ik in gelijkaardige situatie (ook een 26" Samsung, maar ander model) ook veel miserie gehad met aansluitingen vanachter (heb er redelijk wat voor moeten bricoleren om het bij mij te doen werken) -_-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan