Archief - [TK] Samsung LCD LE32A456

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chriskepoe

Legacy Member
Samsung LE32A456 - 32"

# Merk: Samsung
# Type: LE 32A456
# Schermgrootte: 32 inch
# Resolutie: 1366 x 768
# Dynamisch Contrast Ratio: 10.000:1
# Kijkhoek: 178/178
# Responstijd: 6 ms
# Aansluitingen zijkant: 1 x HDMI / 1 x Composiet / 1 x S-Video / 1 x Koptelefoon
# Aansluitingen achterkant: 2 x HDMI / 1 x PC-Input (D-Sub) / 1 x Component (Y/Pb/Pr) / 1 x RF-Input / 2 x Scart / 1 x Video Monitor Out / Digital Audio (Optical)
# DNIe: DNIe+
# SRS TruSurround XT
# Geluid Output: 10 W x 2
# Luidspreker: Onderluidspreker
# Features: Picture-in-Picture / Sleep Timer / Automatische kanaalzoekfunctie / Automatische uitschakelfunctie / Anynet+ (HDMI-CEC) / Teletekst / DMA / Entertainment Functie
# Afmetingen met stand: 799.6 x 576.5 x 252
# Gewicht: 13.1 kg

is aangekocht op 07/2008 bij Krefel, eveneens in nieuwstaat, nog iets meer als een half jaar garantie op beeld & geluid en nog anderhalf jaar op Information solutions.
Gaat weg omdat onze living in de nieuwe woonplaats veel groter is en een grotere TV toch wel een vereiste was :).
De doos van de LCD is nog steeds in orde dus deze kan veilig terug opgeborgen worden.

service-en garantiebeleid SAMSUNG

Min. €275
Meeneem. €400
Enkel afhaling te Brasschaat of als het regio Antwerpen is mits een vergoeding kan hij ook wel gebracht worden
Samsung LE32A456 prijzen - lcd tv op VERGELIJK.BE

PBR Streetgang

Legacy Member
Ben een beetje confused... is dit 1080p scherm? Ik heb nog niet echt veel research gedaan betreffende HD schermen...

Ik ben alleszins muug geinteresseerd hierin, en zie het zeker zitten om te kopen eens ik er wat heb over nagedacht. Wil er zeker wel 275 voor geven.

Chriskepoe

Legacy Member
275€ is genoteerd, dit is een HD ready scherm, resolutie staat ook in thread.

heb er altijd met men PS3 op liggen spelen maar tis gewoon wat te klein geworden voor in men living ;).

PBR Streetgang

Legacy Member
Klinkt nice, heb al wat verder gekeken. Ik moet zien of m'n ouders me wat geld kunnen voorschieten, aangezien mijn geld van't werk pas op de 7e van de maand wirdt gestort... Maar voorlopig ben ik zeker geinteresseerd...

Chriskepoe

Legacy Member
vanwaar ben je?
het is net de 7de geweest lol, feestneus ;)
er is eveneens ook nooit gerookt etc in het appartement waar hij staat/stond :)

Rorschach

Legacy Member
Koopt die maar tommorello dan kunde ook mass import van BR gaan doen :p.
OT: Mijn vriendin heeft zelfde tv op haar kamer staan, zeer goei beeld maar geen 1080p.
Kopen tom, kopen!

PBR Streetgang

Legacy Member
Chriskepoe zei:
vanwaar ben je?
het is net de 7de geweest lol, feestneus ;)
er is eveneens ook nooit gerookt etc in het appartement waar hij staat/stond :)

haha ik bedoelde dus eigenlijk de 7e van de volgende maand, nu heb ik net niet genoeg. Ik zal zeker wel kunnen lenen om aan genoeg te geraken voor 7/2 hoor dus je zou niet moeten wachten tot dan ofzo... Maar het hangt er gewoon van af of de prijs verder oploopt...

en ik woon in Berchem, dus relatief dicht bij.


Trouwens, belangrijk vraagje... Hoe gemakkelijk is de omschakeling naar 4:3 formaat en verdere zoom/verschuiving van het beeld? Gaat dat met de afstandsbediening? want ik bekijk superveel oude films in dat formaat en ik wil niet altijd overdreve moeite moete doen om dat goed te krijgen (zoals bij de TV van m'n ouders het geval is...)

Chriskepoe

Legacy Member
nah dat is simpelweg te switchen via een knop op de afstandbediening die alle scherm instellingen afgaat :)

successor

Legacy Member
Posts weg. Je mag alleen verwijzen naar iets dat identiek is, de markt moet maar bepalen of de prijs die de TS vraag al dan niet gerechtigd is.

lievn

Legacy Member
Ik kom hem ophalen.
Geef je wel de mogelijkheid (van een uur of zo) om te overbieden indien er op het laatste moment een snipe bod wordt gedaan?
Thnx.

Chriskepoe

Legacy Member
Ja tuurlijk, fair is fair 1u na het laatste bod als dat de 20h kruist kan je nog bieden ;)

PBR Streetgang

Legacy Member
Ja tuurlijk, fair is fair 1u na het laatste bod als dat de 20h kruist kan je nog bieden
ik snap het even niet zo heel goed... omdat ik voor 19u heb gepost, kan lievn mij enkel nog overbieden als hij vóór 20u post? en als hij dat doet heb ik nog een uur tijd om zijn last-minute post te beaten? Klopt dat, uitgaande van je laatste post?

longpatje

Legacy Member
Klopt idd, maar het is 20.00 voorbij en niemand heeft je overboden dus ben je normaal gezien de winnaar :applause:

Chriskepoe

Legacy Member
het principe is eigenlijk, sommige mensen wachten tot 19:59 en bieden dan nog snel voor het item te hebben zoals op ebay, maar hier om het fair te houden zou ik dan het einduur verlengen tot 20:59 :) snap je.

Maar anyway, jij hebt bij deze het hoogste bod :). kom jij hem ophalen of? PM me maar indien nodig :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan