Archief - [TK] Samsung I8910 HD 8GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jedi M.S.

Legacy Member
Te koop:
zo goed als nieuwe Samsung I8910 HD 8GB. Deze is slechts een week gebruikt geweest, en dit altijd in een protective case. Ik heb er ook direct een screenprotector op bevestigd. Er zijn niets van krasjes of gebruikerssporen op terug te vinden.
Hij wordt verkocht zoals ik hem gekocht heb (in originele doos, met originele accessoires/handleidingen/software, ...)
Uiteraard is de factuur ook aanwezig, die je nog recht geeft op 1 jaar en 10 maanden garantie.

Als extraatje krijgt de koper 2 extra screenprotectors, en 3 verschillende protective cases erbij (1 rubberen, 1 hard plastic, en 1 leren etui).

Reden van verkoop:
is niet echt m'n ding, ik gebruik nu terug m'n oude GSM. Hij ligt nu al bijna 2 maanden in m'n kast, dus het wordt eens tijd dat ik hem verkoop :)

Prijs:
Meeneemprijs: 400 euro
Bieden vanaf: 350 euro

Zowel afhalen (Oostende) als verzenden is mogelijk, maar verzenden is op kosten van de koper (liefst dus exclusief bieden)

Ik laat deze bieding een week lopen, dus tot 18/12/09, tenzij de meeneemprijs geboden wordt natuurlijk :)

Player

Legacy Member
Dag Jedi..

Ik kan je reden van verkoop begrijpen, en wens bij deze een bod te doen van 360 euro.

Jedi M.S.

Legacy Member
Player zei:
Dag Jedi..

Ik kan je reden van verkoop begrijpen, en wens bij deze een bod te doen van 360 euro.
Is genoteerd ;)

Indien er tegen vrijdagnacht niemand een hoger bod heeft uitgebracht, is hij voor u!

Player

Legacy Member
Dag Jedi,

Is er enige garantie van verkoop mogelijk, ter compensatie van koopprijs ?

castillio

Legacy Member
ge komt toevallig soms ni in de buurt van leuven of mechelen?

Jedi M.S.

Legacy Member
@ Player: Wat ik eventueel nog wil doen is afsluiten tegen donderdagnacht ipv vrijdagnacht, dan heb je wat meer zekerheid dat jij het hoogste bod zult hebben.

@ castillio: neen sorry :(

Player

Legacy Member
Beste Jedi,

Hoe eerder we deze deal kunnen afsluiten, hoe liever !
Zo hebt gij uw geld, en ik de gsm. Laten we niet onnodig tijd verspillen.

Jedi M.S.

Legacy Member
Player zei:
Beste Jedi,

Hoe eerder we deze deal kunnen afsluiten, hoe liever !
Zo hebt gij uw geld, en ik de gsm. Laten we niet onnodig tijd verspillen.
Voor €375 excl. hebben we een deal, anders wacht ik nog tot donderdagnacht ;)

Player

Legacy Member
Bij die prijs hebben we een deal !
Gelieve uur, datum en plaats op te geven voor een afspraak, rekening houdend met mijn locatie. ( Brussel )

Jedi M.S.

Legacy Member
Player zei:
Bij die prijs hebben we een deal !
Gelieve uur, datum en plaats op te geven voor een afspraak, rekening houdend met mijn locatie. ( Brussel )
PM sent ;)

Jedi M.S.

Legacy Member
Bij deze staat hij terug te koop wegens het afhaken van Player.

arnoke

Legacy Member
Ben zeer geinterseerd.
Maar zou moeten wachten tot na nieuwjaar voor geld :p Dus zal daartegen wel al weg zijn.
Batterij gaat nog goed mee? ooit last mee gehad? Is firmware update mogelijk?

Jedi M.S.

Legacy Member
arnoke zei:
Ben zeer geinterseerd.
Maar zou moeten wachten tot na nieuwjaar voor geld :p Dus zal daartegen wel al weg zijn.
Batterij gaat nog goed mee? ooit last mee gehad? Is firmware update mogelijk?
Hoi,

Wegens de weinige reacties denk ik niet dat hij zal weg zijn tegen dan;)
Het zou wel kunnen dat ik tegen dan een nieuwe thread zal moeten openen aangezien ik hier al aan m'n max aantal ups zit.
Ik heb hem maar een kleine week gebruikt, en in die tijd heb ik hem misschien maar 1x moeten opladen. De batterij gaat (als ik mij goed herinner) toch wel een 3-tal dagen mee bij normaal gebruik. Ik heb er allesinds nooit last mee gehad, enkel dat touchscreens mij niet zo erg liggen;) Het is wel een even goed touchscreen als bv de Iphone, aangezien het ook een capacitief touchscreen is.
Een firmware update is zeker mogelijk;) Momenteel is hij nog zoals uit de fabriek, maar ondertussen zijn er al een paar nieuwe firmwares gereleased dacht ik !

arnoke

Legacy Member
Ja ik kan natuurlijk ook begrijpen dat je niet speciaal gaat wachten op mij :p
Maar ik ben ook niet zo voor touchscreen, maar in de nieuwere classe heb je weinig keuze (Touchscreen of Qwerty toetsenbord, weinig of nooit gewoon toetsenbord).
Mijn eerste keuze was Sony Ericsson Xperia X2 maar dei moet nog in de winkel komen + prijs steekt enorm tegen, iets tegen de 600 euro.
Ook staat er Symbian OS op als besturingsysteem en ben er zeer tevreden over (Heb een N95) en kan men weg ermee vinden ivm applicaties op te zetten.
Ja over de batterij had ik slecht reacties gelezen dat ze rap ontladen zijn en je een truck moest gebruiken met deze in de Diepvriezer te legen. Vond het maar raar, maar aan reacties te zien lukte het toch.
Ik zou zeggen ik laat nog iets weten, en succes als je misschien ondertussen al een andere koper vindt.

Jedi M.S.

Legacy Member
arnoke zei:
Ja ik kan natuurlijk ook begrijpen dat je niet speciaal gaat wachten op mij :p
Maar ik ben ook niet zo voor touchscreen, maar in de nieuwere classe heb je weinig keuze (Touchscreen of Qwerty toetsenbord, weinig of nooit gewoon toetsenbord).
Mijn eerste keuze was Sony Ericsson Xperia X2 maar dei moet nog in de winkel komen + prijs steekt enorm tegen, iets tegen de 600 euro.
Ook staat er Symbian OS op als besturingsysteem en ben er zeer tevreden over (Heb een N95) en kan men weg ermee vinden ivm applicaties op te zetten.
Ja over de batterij had ik slecht reacties gelezen dat ze rap ontladen zijn en je een truck moest gebruiken met deze in de Diepvriezer te legen. Vond het maar raar, maar aan reacties te zien lukte het toch.
Ik zou zeggen ik laat nog iets weten, en succes als je misschien ondertussen al een andere koper vindt.
Ben zelf ook zeer tevreden van Symbian;) Het is niet zo'n besturingssysteem zoals Windows Mobile (die je gsm nogal onaangenaam maakt voor de pure gsm-zaken vind ik), maar die je toch zeer veel multimediamogelijkheden biedt:)

Ivm die batterijproblemen: daar weet ik niets van, en heb ik ook niets van gemerkt:) Misschien was dit bij een bepaald type batterij, of slechts bij bepaalde mensen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan