warchucky007
Legacy Member
yow, ik verkoop mijn Qtek 9100 wegens het te weinig gebruik van de pocketpc-fuctie zelf. Qtekje is nog in perfecte staat, ben er steeds voorzichtig mee geweest omdat die dus zo duur was.
Ik heb er ook nog een SD mini kaartje van 1gig voor gekocht, dit krijg je er natuurlijk bij.
Verkoopprijs: 300 euro.
info link http://www.pdashop.be/product/18887/qtek-htc-9100-uk.html
foto's van mijn qtekske.
http://users.telenet.be/warchucky/verkopenstuff/DSC00482.JPG
http://users.telenet.be/warchucky/verkopenstuff/DSC00483.JPG
http://users.telenet.be/warchucky/verkopenstuff/DSC00484.JPG
http://users.telenet.be/warchucky/verkopenstuff/DSC00485.JPG
http://users.telenet.be/warchucky/verkopenstuff/DSC00486.JPG
http://users.telenet.be/warchucky/verkopenstuff/DSC00487.JPG
Ik heb er ook nog een SD mini kaartje van 1gig voor gekocht, dit krijg je er natuurlijk bij.
Verkoopprijs: 300 euro.
info link http://www.pdashop.be/product/18887/qtek-htc-9100-uk.html
foto's van mijn qtekske.
http://users.telenet.be/warchucky/verkopenstuff/DSC00482.JPG
http://users.telenet.be/warchucky/verkopenstuff/DSC00483.JPG
http://users.telenet.be/warchucky/verkopenstuff/DSC00484.JPG
http://users.telenet.be/warchucky/verkopenstuff/DSC00485.JPG
http://users.telenet.be/warchucky/verkopenstuff/DSC00486.JPG
http://users.telenet.be/warchucky/verkopenstuff/DSC00487.JPG

