TeQniK
Legacy Member
mag weg, omdat ik nieuwe heb gekocht!
werkt nog goed
doe gerust bod, bij goed bod -> verdere afhandeling!
http://i240.photobucket.com/albums/ff232/Mannaert_16/3019.jpg
http://i240.photobucket.com/albums/ff232/Mannaert_16/3021.jpg
http://i240.photobucket.com/albums/ff232/Mannaert_16/3020.jpg
werkt nog goed
doe gerust bod, bij goed bod -> verdere afhandeling!
http://i240.photobucket.com/albums/ff232/Mannaert_16/3019.jpg
http://i240.photobucket.com/albums/ff232/Mannaert_16/3021.jpg
http://i240.photobucket.com/albums/ff232/Mannaert_16/3020.jpg