Archief - TK: Popcorn Hour A-100

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pina

Legacy Member
mediaplayer popcorn hour a-100 nog in perfecte staat. wordt geleverd in de originele verpakking. deze mediaplayer speelt zo goed als alles af, ook hd-bestanden. de popcorn hour is het bekendste en het beste merk onder de mediaplayer met een zeer grote community en zeer veel support. bovendien wordt de firmware constant bijgewerkt door de makers zelf en zorgt een grote community voor extra plugins en functionaliteiten aan deze mediaplayer. een echte aanrader! Is 1 jaar oud.

Zelf zoek ik een mac mini: https://www.beyondgaming.be/archive/gezocht.51/mac-mini.710369

nog meer specificaties:

connectivity
bonjourupnp ssdpupnp avwindows media connectwindows media player nsssmbnfshttp servers: myihome, wizd, swisscenter, msp portal, llink, gb-pvrbittorrent p2pnas access : smb, nfs, ftp

web services
video : youtube, veoh, videocast, dltv, cranky geeks, bliptv,
podfinderuk, vuze, break podcast, revision 3, cnn the larry king
podcast, cnn anderson cooper 360, the cnn daily, cnn in case you missed
it, nbc meet the press, nbc today, cbs face the nation, nbc nightly
news, mevioaudio : live365 radio, ipodcast, radiobox, abc news, bbc podcast,
cnn news, indiefeed, jamendophoto : flickr, picasawebrss feed : bloglines, yahoo! weather, yahoo traffic alerts, traffic
condition, cinecast, yahoo! news, msnbc newspeer-to-peer tv : sayatvinternet radio : shoutcast

media files supported
video containers:
mpeg1/2/4 elementary (m1v, m2v, m4v)mpeg1/2 ps (m2p, mpg)mpeg2 transport stream (ts, tp, trp, m2t, m2ts, mts)vobavi, asf, wmvmatroska (mkv)mov (h.264), mp4, rmp4
video codecs:
xvid sd/hdmpeg-1mpeg-2
mp@hl
mpeg-4.2
asp@l5, 720p, 1-point gmc
wmv9
mp@hl
h.264
bp@[email protected]@[email protected]
vc-1
mp@hlap@l3

audio containers:
aac, m4ampeg audio (mp1, mp2, mp3, mpa)wavwmaflacogg
audio codecs:
dolby digitalwma, wma proaacmp1, mp2, mp3lpcmflacvorbis
audio pass through : dts, dolby digitalphoto formats : jpeg, bmp, png, gifother formats: iso, ifosubtitle formats : srt, smi, sub, ssa

drm
cardea drm (wmdrm-nd)

chipset
sigma designs smp8635

memory
256mb ddr sdram, 32mb flash

audio/video outputs
hdmi v1.1 (up to 1080p)component video (up to 1080p)s-videocomposite videostereo analog audios/pdif coax digital audio

interface
2x usb 2.0 hostparallel ata

network
ethernet 10/100

power
12v dc, 3a

dimension
width 10.5"(270mm) x depth 5.25" (132mm) x height 1.25" (32mm)

weight
2.2 lbs (1kg)

package content
popcorn hour a-100 (hdd not included)100~240v power adapter and 3 prong flat us cord1.5m length hdmi cableremote control with 2 "aaa" batteriesquick start guide


Meer informatie » http://techwiki.hardwarecanucks.com/product/2MDE4OA/Popcorn- Hour-A-100/#spec

Staat ook op kapaza.

Selderijstok

Legacy Member
een prijs zou inderdaad wel handig zijn :)
waarom doe je hem weg?

pina

Legacy Member
vraagprijs weet ik niet echt, nieuwprijs is nog 250 euro. Dus doe maar een aannemelijk bod en zal dan wel zien.


doe hem enkel weg omdat ik graag een recorder wil aanschaffen :)

Mutlee

Legacy Member
Ik zal een beginbod van 100 € doen.. Ergens af te spreken uiteraard, ben zelf van A'pen, maar we zien wel zouden we zo ver komen.

MilM

Legacy Member
pina zei:
nieuwprijs is nog 250 euro.

Dit klopt toch niet.

De Belgische nieuwprijs van het huidige model (A200) bedraagt 200 euro, die meer functionaliteit heeft.

Hier een vergelijking tussen de A200 en de A110: Welcome To Popcorn Hour
De A100 is dan nog eens ouder model dan de A110. Die laatste heeft meer voordelen.

Los daarvan blijft het een zeer goede multimediaplayer natuurlijk.

pina

Legacy Member
MilM zei:
Dit klopt toch niet.

De Belgische nieuwprijs van het huidige model (A200) bedraagt 200 euro, die meer functionaliteit heeft.

Hier een vergelijking tussen de A200 en de A110: Welcome To Popcorn Hour
De A100 is dan nog eens ouder model dan de A110. Die laatste heeft meer voordelen.

Los daarvan blijft het een zeer goede multimediaplayer natuurlijk.
zag nochtans dat model afgelopen weekend in de mediamarkt staan aan 250 euro... nu soit, 100 euro, bod genoteerd :)

meeneemprijs zet ik dan maar op 150 euro.

pina

Legacy Member
Een kleine dienstmededeling: ik ga de verkoop een stuk vroeger afsluiten dan ik plande, zodat die voor het weekend nog verkocht is: deadline: morgenavond 20u30!

Samko

Legacy Member
Hey pina. Mag ik uitstel vragen tot 22.30? Ik ben morgen om training van 19 tot 21.30 , dus kan het einde niet zien. En desnoods nog hoger gaan.

stvw

Legacy Member
Samko zei:
Hey pina. Mag ik uitstel vragen tot 22.30? Ik ben morgen om training van 19 tot 21.30 , dus kan het einde niet zien. En desnoods nog hoger gaan.

pina zei:
ok, 21u30 is de deadline!

Geen interesse hier maar als hij op training is tot 21u30 kan hij niet ineens thuis zijn heh ;)

Hij vroeg 22u30 dus wrs heb je gewoon even verkeerd gezien.
(dat er geen problemen zijn morgen als Samko eventueel nog wilt overbieden)

pina

Legacy Member
stvw zei:
Geen interesse hier maar als hij op training is tot 21u30 kan hij niet ineens thuis zijn heh ;)

Hij vroeg 22u30 dus wrs heb je gewoon even verkeerd gezien.
(dat er geen problemen zijn morgen als Samko eventueel nog wilt overbieden)

lol ja idd, verkeerd gelezen ;) je hebt dus gelijk, thnx ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan