Archief - [TK] Pocket pc (inclusief tomtom,...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Hey,

Ik verkoop dus een pocketpc.

Deze is van het merk Toshiba en het type is PC E400.

Het wordt geleverd met draagtasje, stylus, houder (handig voor in auto), software (windows + tomtomsoftware), alle benodigde kabels voor thuisgebruik en gebruik in de auto, en een GPS-ontvanger van tomtom.

Fotootjes; http://www.report.at/report/media/apic/a_4951_3.jpg
http://img.kelkoo.com/CS/large/850/310/0017969221845949076540876301769757310850.jpg (dit is de gps-receiver)

Zelfgemaakte foto van alles;
http://i13.tinypic.com/67y5tvb.jpg


Happy bidding!!

Grtz

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Indien ik de rest wegkrijg is dit voor mij geen probleem... daarom zal het nog even afwachten worden..

Grtz

CreaTe@SoF2

Legacy Member
upje!! Heb geen minimumprijs gezet noch meeneemprijs dus je mag altijd een bodje uitbrengen. Hou het wel aub reëel!

grtz

TRC

Legacy Member
kan je eens een richtprijs geven, heb geen flauw idee hoeveel zoiets kost?

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Mn richtprijs is een 100tal euro.

Indien ik die prijs niet haal hou ik hem zelf wel bij, is steeds handig als gps in de auto en als agenda voor school en vrije tijd en dergelijke.

Grtz

CAPS

Legacy Member
Kun je eens vertellen wat het allemaal kan aub? Mag ook in PM!

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Algemeen

MPN: PD400E-00002-EN

Producttype: Handheld

Ingebouwde apparaten: Luidspreker, scherm

Breedte: 7.6 cm

Diepte: 1 cm

Hoogte: 12.4 cm

Gewicht: 130 g

Lokalisatie: Engels / Verenigde Staten
Processor

Processor: Intel XScale PXA261 300 MHz
Geheugen

ROM: 48 MB - Flash

RAM: 64 MB - SDRAM

Ondersteunde Flash-geheugenkaarten: SD Memory Card
Display

Display-type: 3.5" TFT actieve matrix - transflectief

Afbeelding: 16-bit (64000 kleuren)

Resolutie display: 240 x 320
Audio

Stemopnamemogelijkheden: Ja

Audio Output: Luidspreker(s)

Ondersteunde digitale audioformaten: MP3, WMA, WAV

Audio Input: Microfoon
Telecom

Draadloze connectiviteit: IrDA
Uitbreiding / aansluiting

Totaal aantal uitbreidingsslots (vrij): 1 ( 1 ) x SD-geheugenkaart

Interfaces:

* 1 x hoofdtelefoon - uitvoer - miniconnector stereo 3,5 mm
* 1 x USB


Input device

Type: Aanraakscherm, vijfwegs navigatieknop, stift
Diversen

Kabels meegeleverd: 1 x USB-kabel
Stroom

Voeding: Netspanningsadapter

Vereiste netspanning: 120/230 V wisselstroom ( 50/60 Hz )
Batterij

Geïnstalleerd aantal (maximaal ondersteund): 1

Technologie / Model: Lithiumion

Herlaadtijd: 4 uur/uren
Besturingssysteem / software

Inclusief OS: Microsoft Windows Mobile for Pocket PC 2003 Professional

Software: Voice Recorder, File Explorer, Microsoft Pocket Excel, Microsoft Pocket Outlook, Microsoft Pocket Word, Microsoft Pocket Internet Explorer, World clock, Microsoft ActiveSync 3.7, Windows Media Player 9.0 for Pocket PC, Voice Command, Toshiba Text to Speech for Pocket PC
Garantie van de fabrikant

Service & Support: 1 jaar garantie

Service & Support Details:

* Beperkte garantie - onderdelen en werkuren - 1 jaar
* Beperkte garantie - batterij - 1 jaar
* Technische ondersteuning - telefonisch advies - software - 1 jaar

Omgevingsparameters

Min. gebruikstemperatuur: 0 °C

Max. gebruikstemperatuur: 40 °C

Luchtvochtigheidsgraad bij gebruik: 30 - 80%

Min. opslagtemperatuur: -20 °C

Max. opslagtemperatuur: 65 °C
Ciao

Op Ciao vermeld sinds : 10/12/2005


Dit alles op: http://www.ciao-shopping.nl/Toshiba_Pocket_PC_E400__477095

Grtz!

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Didoria stuur maar een pm/mail met je gegevens! ik stuur je zo snel mogelijk m'n rekeningnummer.

Grtz and thx!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan