Archief - [TK] Philips DVD/DivxPlayer & TV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Avilis

Legacy Member
1)
Philips DVP3040/12 DVD/DivX Player (in originele verpakking)
Meer info op : Link

Korte info die op de doos staat:
Great audio & video performance:
-progressive scan for razor sharp and flicker-free images
-rgb on scart
-12bit/108mhz video dac
-192khz/24bit audio dac
Plays it all:
-Movies: DVD, DVD+R/RW,DVD-R/RW,(S)VCD, DivX 3.11/4/5/6.x
-Music: CD, MP3-CD,CD-R/RW,WMA
-Pictures: Picture CD (JPEG)

Vraagprijs: 40€ (bespreekbaar)

2)
Kleine 14inch TV van het merk Orion
-vooraan: video in/audio out, headphone
-achteraan: scart aansluiting + tv-cable input

Foto: Link

Vraagprijs: 65€ (bespreekbaar)

TV toestel begin dit jaar aangekocht in Galeria en DVD speler in 05/2007 in Mediamarkt wegens Erasmusproject te Duitsland en heb deze nu niet meer nodig. Toestellen in perfecte staat gehouden en prijzen zijn zeker bespreekbaar. Indien niet zover van huis, kom ik ze zelfs brengen.

Rocknsad

Legacy Member
30 voor dvd , Geleverd te Aalst of Liedekerke ,als hij er nog redelijk nieuw uitziet ??? Wat denk je ?


Edit : heb je echte foto's van doos ect ect ?

Avilis

Legacy Member
Foto

dit is een foto net genomen van de doos, sorry voor kwaliteit van me webcam, heb geen ander toestel om fotos te nemen. DVD player is echt zo goed als nieuw, want ik had eerst een andere maar die is stuk gegaan, deze is half jaar oud en weinig gebruikt. 30euro vind ik wat weinig persoonlijk, heeft mij minsten het dubbele gekost. 40euro geleverd te aalst zie ik wel zitten.

Rocknsad

Legacy Member
Boekjes enzo erbij ? Ik wil misschien wel 35 geven , hier in aalst te regelen :)

Avilis

Legacy Member
boekjes erbij, originele verpakking, zelfs nog 2 batterijen bij voor afstandsbediening enz, echt amper gebruikt, en tis ne philips dus genen brol ;)

Rocknsad

Legacy Member
als je akkoord gaat voor 35 is het deal , kan je wel nog enkele foto's nemen van het toestel, boekjes , kabel en afstandsbediening ( mag in 1 foto). Eventueel nog een foto aangesloten op tv en scherm van het menu ofzo , is namelijk als cadeau voor mijn peter :) 'k heb die mens iets willen kopen qua dvd speler van 30 € uit de neckermann maar kheb die de 2de keer retour moeten doen omdat het brol was

Avilis

Legacy Member
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6

Deze fotos heb ik net genomen, info over menu vd dvdspeler vind je normaal op de site van philips. 40euro zou echt mooie prijs zijn, ik ken het gevoel, want ik had ook eerst een goedkopere van 30euro en ook moeten binnendoen en dan heb ik mijn geld teruggevraagd en deze philips gaan halen, vandaar hij nog maar enkele maanden oud is en sinds de zomer niet meer gebruikt.

Rocknsad

Legacy Member
'k vind het een beetje raar , je geeft 40 € met daarnaast "prijs te bespreken" , en over die 5 € gaat je struikelen :). Ik heb gewoon niet meer omdat mijn ma dat budget gesteld heeft en geen cent meer... Nuja ik ben nu 3 dagen weg met school, maar laat mij zeker iets weten op 0472981577 , Vrijdag heb ik vrij dus zou misschien wel kunnen afspreken in aalst ergens ofzo :)

Zeker sms'en met je laagste prijs!

Avilis

Legacy Member
goed, dvd verkocht aan Rocknsad, ik neem contact op met je een dezer dagen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan