Archief - [TK] Nokia n97 mini (met cyrillisch)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DSK

Legacy Member
Te koop: Nokia n97 mini (8GB)

Opgelet: dit is de Russische versie. QWERTY met ook de cyrillische tekens. Kan volledig in het engels gezet worden met normale invoer.

- Aangekocht op 26/12 bij Mediamarkt in Moskou
- In perfecte staat, kleine gebruiksschade aan uitstekend deel onderaan (verwaarloosbaar)
- Met doos, oortjes (niet gebruikt), usb-kabel, lader, CD's, handleiding,...
- Met aankoopbewijs en 2 jaar garantie (in Rusland ),1 jaar bij Nokia zelf met imei e.d..
- Kan bekeken en getest worden te Merelbeke of afgesproken plaats.

Verkoop wegens: kan niet overweg met touchscreen (wist ik eigenlijk al maar ik wou het toch nog eens proberen) en nieuwe telefoon van werk

Richtprijs: €350, maar doe gerust een bod.

Meer info: http://www.smartphoneshop.be/product/79957/nokia-n97-mini-cherry-black-qwerty.html

Foto's:
http://boeiend.be/tmp/n97/1.JPG
http://boeiend.be/tmp/n97/2.JPG
http://boeiend.be/tmp/n97/3.JPG
http://boeiend.be/tmp/n97/4.JPG
http://boeiend.be/tmp/n97/5.JPG
http://boeiend.be/tmp/n97/6.JPG
http://boeiend.be/tmp/n97/7.JPG
http://boeiend.be/tmp/n97/8.JPG

Factuur:
http://boeiend.be/tmp/n97/9.JPG
http://boeiend.be/tmp/n97/10.JPG

DSK

Legacy Member
julles zei:
200 afgehaald als openingsbod (negeer indien te laag)

Is toch wat laag. Kost nieuw nog +-€450.
Alles boven €250 wordt serieus genomen, meeneemprijs van €320.

julles

Legacy Member
voor 450 heb je dan wel een nieuw belgisch toestel met factuur en garantie en een normaal toetsenbord

DSK

Legacy Member
julles zei:
voor 450 heb je dan wel een nieuw belgisch toestel met factuur en garantie en een normaal toetsenbord

Deze is ook met factuur & garantie. Elk Nokia Service point neemt dit aan zonder problemen. Zo speciaal is het toetsenbord ook niet... als je dat niet wil gebruik je de cyrillische tekens helemaal niet en heb je gewoon een qwerty-n97. Alles staat in het engels.

Je moet begrijpen dat €200 voor een toestel dat me €530 heeft gekost en nog geen 3 maand oud is gewoon weinig is.

Jonas89

Legacy Member
ken je dit toestel ook gebruiken zonder internet dataplan ?
bevoorbeeld: Mobistar my10 ZONDER internetoptie ?

DSK

Legacy Member
Jonas89 zei:
ken je dit toestel ook gebruiken zonder internet dataplan ?
bevoorbeeld: Mobistar my10 ZONDER internetoptie ?

Zeker, ik heb zelf ook geen 3G/GRPS-abonnement.
Alle functies die internet vereisen kun je gebruiken met wifi of via kabeltje aan je PC (zoals apps installeren, muziek downloaden, mail ophalen, kaarten voor gps installeren,...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan