Archief - TK: Nokia N96 - Compleet met GPS software

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

martin2010

Legacy Member
Ik verkoop mijn Nokia N96.
Deze smartphone heeft een intern geheugen van 16gb, GPS ontvanger, 5MP camera, ...

Hij is ongeveer 9 maand oud en in een goede staat! Het toestel komt met de volgende toebehoren:

* Originele verpakking met headset, boekje, usb kabel, auto-oplader, micro-sd kaart van 128mb, videokabel en wandoplader.

* GPS software: Sygic mobile (Mcguider) met kaarten voor heel europa en flitspaallocaties.

* 2 nieuwe originele schermcovers van Nokia om het oude te vervangen in geval van slijtage of krassen.

* Nog 15 maand in garantie.

Vraagprijs: 190€
Meeneemprijs: 210€

martin2010

Legacy Member
Ah is ook wel interessant! Bedankt voor de link!

Wel vreemd dat hij meer waard is dan N97... :)

Triple0

Legacy Member
ik ben wel geinteresseerd

kom je omgeving brussel? of ben je van plan om te verzenden?...

greetz

martin2010

Legacy Member
Verzenden is mogelijk of als je in de buurt van brussel woont kan ik hem ook komen brengen na mijn werk (ik werk niet ver van vilvoorde...)!

Triple0

Legacy Member
wel ik zou hem graag testen voordat ik tot de aankoop overga. is er enig mogelijkheid daarvoor?

martin2010

Legacy Member
Dat is wel moeilijker, maar is wel mogelijk... Wat zou je ervoor willen geven? En hoe zeker ben je van de koop? ;)

martin2010

Legacy Member
Danku, maar had toch graag wat meer gehad. Toestel is volledig in orde, geringe gebruikssporen...

higherdemon

Legacy Member
Heeft dit toestel een standaard hoofdtelefoon uitgang?
Werkt de GPS goed in de auto?
Wat is de reden dat je hem verkoopt?

martin2010

Legacy Member
Jep, het heeft een 3.5 mm uitgang, hierop kan dus een gewone hoofdtelefoon op aangesloten worden. Eveneens kan deze uitgang gebruikt worden om de gsm op tv aan te sluiten (die kabel zit ook bij de gsm).

De GPS werkt goed in de auto, vindt snel satelieten... Het gps programma dat erop staat werkt ook naar behoren! Ik heb in feite ook een carhouder, ik wil hem er gerust bijgeven, maar deze is niet zo kwaliteitsvol..

Ik verkoop hem aangezien ik een andere gsm (Nexus one) besteld heb ;)

Laat maar weten als je interesse hebt!

Groeten!

higherdemon

Legacy Member
denk dat ik ga passen. De reviews dat ik lees spreken over een "traag" toestel. Geen idee of dit waar is. Met een htc hero zitten proberen en dat werkt super vlot maar heeft dan geen 16GB intern geheugen... teveel keuze...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan