Rossi
Legacy Member
Ik verkoop mijn Nokia E50
Het is de versie met camera
Er zijn een paar kleine gebruikssporen te zien maar de gsm werkt zonder problemen.
aangekocht in Mechelen op 07/07 dus nog met garantie
alles is erbij doos factuur en alle ongebruikte extra's (oortjes, enz..)
Er staat ook de laatste nieuwe software op van de nokia website
bieden vanaf 70 euro meeneem 100 euro
Ik ben van mechelen en opsturen is ook geen probleem
Het is de versie met camera
Er zijn een paar kleine gebruikssporen te zien maar de gsm werkt zonder problemen.
aangekocht in Mechelen op 07/07 dus nog met garantie
alles is erbij doos factuur en alle ongebruikte extra's (oortjes, enz..)
Er staat ook de laatste nieuwe software op van de nokia website
bieden vanaf 70 euro meeneem 100 euro
Ik ben van mechelen en opsturen is ook geen probleem
mss heeft ie 't liever