Somviel
Legacy Member
Dag mensen,
bij dezer kom ik volgende week in het bezit van een splinternieuwe 6700 CLASSIC
Mits ik zelf reeds over een recente GSM beschik, doe ik deze van de hand
het modelkleur weet ik nog niet goed, ik dacht de volledig zwarte
indien interesse gelieve te mailen naar [email protected], ik zit namelijk amper op 9lives en zou pas laat kunnen reageren
MEENEEMPRIJS 190€, dikke 60€ goedkoper dan in de phonehouse
voor extra vragen gelieve me te mailen anders kan het even duren voor ik antwoord.
deze advertentie zal ook geplaatst worden op verscheidene fora
Groeten
Tim
bij dezer kom ik volgende week in het bezit van een splinternieuwe 6700 CLASSIC
Mits ik zelf reeds over een recente GSM beschik, doe ik deze van de hand
het modelkleur weet ik nog niet goed, ik dacht de volledig zwarte
indien interesse gelieve te mailen naar [email protected], ik zit namelijk amper op 9lives en zou pas laat kunnen reageren
MEENEEMPRIJS 190€, dikke 60€ goedkoper dan in de phonehouse
voor extra vragen gelieve me te mailen anders kan het even duren voor ik antwoord.
deze advertentie zal ook geplaatst worden op verscheidene fora
Groeten
Tim
