Jadzia
Legacy Member
Ik verkoop mijn Nokia 6230i (zwart).
Deze gsm is ongeveer 1 jaar in gebruik en is nog in perfecte staat. Geen krassen (nergens). Enkel bij 2 toetsen is een miniem klein beetje slijt zichtbaar (op 2 van de 4 hoekjes). Als je wil maak ik er fotos van.
Ook de batterij is nog steeds in orde. Standby-tijd is momenteel ongeveer 6 dagen.
De GSM komt met originele doos, met daarin alles wat er bij aankoop bijzat (lader, boekjes, head-set, ...). Ook aankoopbewijs heb ik nog wel ergens liggen en kan desgewenst ook gewoon meegegeven worden.
De GSM heeft een radio en kan MP3s afspelen. Er zit een MMC kaartje van 512MB in dat je erbij krijgt (alsook het originele 32MB MMC kaartje).
Voor meer specifieke info: http://www.nokia.be/link?cid=EDITORIAL_90869
Ik ben zeer tevreden over dit toestel. Reden van verkoop is dat deze GSM een tri-band is en dat ik voor het werk soms naar Japan/Korea moet, waar dit toestel dan niet werkt (spijtig genoeg).
Ik zou daarom dit toestel te koop willen zetten, maar als ik geen deftig bod krijg, wil ik me het recht voorbehouden om niet te verkopen. De GSM hoeft niet perse verkocht te worden.
Minimumprijs: 100euro.
Ook zou ik liefst het toestel enkel verkopen aan iemand die hem komt ophalen, of (indien in de buurt van Prov. Antwerpen) door mezelf laat afleveren. Geen post of pakketjes. Op deze manier kan de koper ook zien dat het toestel echt wel in orde is.
Deze gsm is ongeveer 1 jaar in gebruik en is nog in perfecte staat. Geen krassen (nergens). Enkel bij 2 toetsen is een miniem klein beetje slijt zichtbaar (op 2 van de 4 hoekjes). Als je wil maak ik er fotos van.
Ook de batterij is nog steeds in orde. Standby-tijd is momenteel ongeveer 6 dagen.
De GSM komt met originele doos, met daarin alles wat er bij aankoop bijzat (lader, boekjes, head-set, ...). Ook aankoopbewijs heb ik nog wel ergens liggen en kan desgewenst ook gewoon meegegeven worden.
De GSM heeft een radio en kan MP3s afspelen. Er zit een MMC kaartje van 512MB in dat je erbij krijgt (alsook het originele 32MB MMC kaartje).
Voor meer specifieke info: http://www.nokia.be/link?cid=EDITORIAL_90869
Ik ben zeer tevreden over dit toestel. Reden van verkoop is dat deze GSM een tri-band is en dat ik voor het werk soms naar Japan/Korea moet, waar dit toestel dan niet werkt (spijtig genoeg).
Ik zou daarom dit toestel te koop willen zetten, maar als ik geen deftig bod krijg, wil ik me het recht voorbehouden om niet te verkopen. De GSM hoeft niet perse verkocht te worden.
Minimumprijs: 100euro.
Ook zou ik liefst het toestel enkel verkopen aan iemand die hem komt ophalen, of (indien in de buurt van Prov. Antwerpen) door mezelf laat afleveren. Geen post of pakketjes. Op deze manier kan de koper ook zien dat het toestel echt wel in orde is.


