Zazzoo
Legacy Member
Hoi, ik heb deze gsm op overschot, is van de vrouw maar die wou iets anders, dus deze is teveel.
Aankoop gsm : 16-12-2006
Waar : Vandenborre Ninove
Aankoopprijs : 279euro
Staat : als nieuw,schermpje en toetsenbord géén gebruikssporen, plastiekje
hangt nog op het scherm en al.
Toebehoren : oortjes (niet gebruikt), lader, kabel voor op pc aan te sluiten,
géén doos meer.
Vraagprijs, minimumprijs : 180euro
Meeneemprijs : meer dan de vraag-minimumprijs
Bieden altijd exclusief. Verzendkosten naargelang de gewenste manier van verzenden.
Indien foto's gewenst kan ik daarvoor zorgen, laat het dan maar weten.
Ik behoud mij het recht te verkopen wanneer de vraag-minimumprijs niet behaald is.
Géén offtopic, kritiek of dergelijke of report. Goed advies of raad mag wel
.
Aankoop gsm : 16-12-2006
Waar : Vandenborre Ninove
Aankoopprijs : 279euro
Staat : als nieuw,schermpje en toetsenbord géén gebruikssporen, plastiekje
hangt nog op het scherm en al.
Toebehoren : oortjes (niet gebruikt), lader, kabel voor op pc aan te sluiten,
géén doos meer.
Vraagprijs, minimumprijs : 180euro
Meeneemprijs : meer dan de vraag-minimumprijs
Bieden altijd exclusief. Verzendkosten naargelang de gewenste manier van verzenden.
Indien foto's gewenst kan ik daarvoor zorgen, laat het dan maar weten.
Ik behoud mij het recht te verkopen wanneer de vraag-minimumprijs niet behaald is.
Géén offtopic, kritiek of dergelijke of report. Goed advies of raad mag wel
.