Archief - [TK] Nikon SQ 3.1 Megapixel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DreamWearl

Legacy Member
Coolpix SQ Features at a Glance:
* 3.1-megapixel effective CCD for images up to 2016x1512 pixels
* Swiveling Nikkor 3x optical zoom (37-111mm in 35mm equivalent)
* 5-point auto focus with focus assist illuminator
* Macro focus with full AF from 1.6 inches to infinity
* 1.5-inch TFT color monitor, transreflective with 117,600 pixels
* Program AE and 15 Scene modes (Portrait, Landscape, Sports, Sunset and more)
* Records 320x240 motion video with sound for up to 40 seconds
* Single, Continuous and 16-Shot Multi shooting modes
* Automatic shutter speeds from 1/2000 sec. to 2 sec's
* Built-in flash with auto, fill, and red-eye reduction
* 1,005-segment Matrix, Center-weight and Spot exposure metering
* TTL Auto White Balance, 5 presets and custom set
* Exif 2.2 and Epson PRINT Image Matching compatible
* CompactFlash Type I card slot, 16MB card included
* Plug-n-Play USB 1.1 connectivity, mass storage compliant
* One-Touch upload for easy image transfers
* Lithium ion rechargeable EN-EL2 battery pack
* COOL-STATION dock for image transfer and battery charging

WEG WEGENS DUBBEL GEBRUIK !!

+ DOCKINGSTATION = opladen van batterij zonder in camera te steken


info: google of pm me...


aftehalen: regio Asse (vlaams-brabant)
verzenden: op kosten van koper.


staat ook op tones: http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=57658

minprijs: €50 excl.

Arten

Legacy Member
ik heb dezelfde hier liggen, maar die werkt niet meer.
als je hem opstart hoor je de lens een paar keer op en af gaan alsof hij geblokkeert zit en dan geeft hij een error
hoe is het met die van jou?

ik heb misschien wel interesse omdat ik al die accesoires nog heb liggen
zit er een kaartje bij?

DreamWearl

Legacy Member
met die van mij is er geen problemen.
nog nooit een error gehad.

je hoord wel bij het opstarten de lens verschuiven,
maar dat is heel stil, en dat was al vanaf aankoop.
dat is iets normaal.
(maar niet dat hij bij u blokkeerd dus... maar hier gn problemen mee)

kaartje bij van : 256 Mb en 16 Mb

DreamWearl

Legacy Member
dirkve zei:
25€ inclusief moet ergens beginnen

ok, maar dat is wel nog te weinig, (is zeker meer waard)
maar hou het in't achterhoofd.

btw is iets van €4,6 voor postpakket verzending tot 2kg

ga je bod rond noteren op 20€ exclusief.

gelieve dus ook exclusief te bieden, om't duidelijk te houden.

DreamWearl

Legacy Member
up 2/3

Ik heb zojuist ook m'n rezerve batterij gevonden.
(had deze misplaatst en dacht ik deze kwijt was)

er zijn dus 2 batterijen bij,
je kan 1 opladen in de dock terwijl je de ander gebruikt...


min => meeneem = €50 (exclusief verzending!)

DreamWearl

Legacy Member
dirkve zei:
wil 30€ geven maar is laatste bod

ok, genoteerd.
ik ga nog wel even wachten op hoger bod.

even samengevat wat het nu is:

- camera 3.2MP
- 2 x batterij
- 2 x geheugenkaart: 16Mb & 256Mb
- dockingstation

huidig bod €30 exclusief door dirkv

meeneemprijs : €50 exclusief.

afhalen Dendermonde of Asse.

nerioguykes

Legacy Member
fotokes ?? of kunt ge die niet nemen van je kodak met je kodak ?? hehehe

dirkve

Legacy Member
mijn bod geld nog tot dinsdag dan zoek k wel iets anders duurt me wat te lang

DreamWearl

Legacy Member
dirkve zei:
mijn bod geld nog tot dinsdag dan zoek k wel iets anders duurt me wat te lang

wel ik zal zeggen ik sluit dinsdag avond (morgen maw.) om 22:00 af.

bij hoger bod wordt tijd wel altijd met half u verlengt...

bieden EXCLUSIEF!

DreamWearl

Legacy Member
gisteren geen tijd gehad om te melden,
tjid is dus om,

gaat verkocht worden aan dirkve voor €30excl.

dirkve je hebt pm.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan