Druckz
Legacy Member
Wij hebben deze GSM gewonnen maar ik verkoop hem verder want ik heb net een nieuwe.
Hij is helemaal niet (zit nog in de doos)
Simpele mooie GSM voor de puristen onder ons
Het is geen gestolen waar!
http://www.brison-sa.be/images/GSMSON1043_Sony_J110I.jpg
22.5€ incl verzendkosten
Hij is helemaal niet (zit nog in de doos)
Simpele mooie GSM voor de puristen onder ons

Het is geen gestolen waar!
http://www.brison-sa.be/images/GSMSON1043_Sony_J110I.jpg
22.5€ incl verzendkosten