Irtimid2001
Legacy Member
Hallo,
ik verkoop mijn N-gage QD:
ik verkoop mijn N-gage QD:
- Reden van verkoop: aankoop andere gsm
- Ouderdom: 2jaar (aankoopdatum: 13/05/2005), kasticket zit erbij (garantie was 2 jaar, dus deze is verlopen)
- Boekjes en cd's aanwezig
- Defecte N-gage krijg je erbij (het gaat hier dus om 1 werkende en 1 defecte N-gage)
- Een extra oplader & extra oordopjes zijn ook aanwezig
- Een mmc-kaartje van 128mb
- 2 spelen: ashen en red faction
- Een kaartlezer (kan mmc/sd, ms/pro, cf/md aan + usb poort)
- Extra pics
- De prijs: €45
- Bieden mag (onnozele boden worden genegeerd)
- Ik kan op elk ogenblik afzien van de verkoop tenzij ik duidelijk gezegt heb dat hij verkocht is aan de persoon in kwestie
- Enkel afhaling
