Beantje
Legacy Member
eyla,
hierbij verkoop ik dus mijn MOTOROLA RAZR V3 BLACK
hij is 1 maand oud hij is gekocht bij vandenborre
http://www.vandenborre.be/WEB/NL/MO...age77.vdb?Detail=KmqaPqqaOytbbedoO6qaN6NmQqNm
ik heb factuur ng en ng 2 jaar garantie,
ik zelf ben van brugge,
opzenden mogelijk, op risico van de koper
Startbod 40euro
Start het bieden,
hierbij verkoop ik dus mijn MOTOROLA RAZR V3 BLACK
hij is 1 maand oud hij is gekocht bij vandenborre
http://www.vandenborre.be/WEB/NL/MO...age77.vdb?Detail=KmqaPqqaOytbbedoO6qaN6NmQqNm
ik heb factuur ng en ng 2 jaar garantie,
ik zelf ben van brugge,
opzenden mogelijk, op risico van de koper
Startbod 40euro
Start het bieden,
