Archief - TK: Mini Coyote Radarverklikker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jessed

Legacy Member
Ik verkoop volgend toestel:

Mini Coyote Radarverklikker - GPSshop.be

1 maal uit de doos geweest! Gewoon een keer om te kijken wat het juist was. Perfect in orde dus (compleet, niets van beschadigingen, plastiekje op display,...)

Nieuwprijs: 149 euro
Meneemprijs toestel: 115 euro excl verzending

Wordt ook aangeboden op andere fora en in vriendenkring.

:niceone:

swuis

Legacy Member
Effe offtopic,

Zeer goed toestel, heeft mij al serieus geholpen op de baan.
Aanrader zou ik zeggen.

Free up

Ampie

Legacy Member
Moet ge daar nie jaarlijks abbonements kosten op betalen, om het te kunnen gebruiken?

FantasyWorld

Legacy Member
Jep 144 euro jaarlijks abonnement... maar zeker de moeite, red me regelmatig ook :)

koebeest

Legacy Member
Als je een gewone GPS heb kan je daar ook alle flitspalen opzetten ook de mobiele. (Waar ze kunnen staan). Het is ook zo dat dit ding enkel de mobiele zal doorgeven die gekend zijn en vrijgegeven zijn. Maar geloof me vrij als ik zeg dat ze niet allemaal worden vrijgegeven of dat ze pas een uur later worden doorgegeven. Een gewone GPS is imho beter.

bennyvc

Legacy Member
koebeest zei:
Als je een gewone GPS heb kan je daar ook alle flitspalen opzetten ook de mobiele. (Waar ze kunnen staan). Het is ook zo dat dit ding enkel de mobiele zal doorgeven die gekend zijn en vrijgegeven zijn. Maar geloof me vrij als ik zeg dat ze niet allemaal worden vrijgegeven of dat ze pas een uur later worden doorgegeven. Een gewone GPS is imho beter.

Dit spreek ik zwaar tegen! Een gewone gps kan weliswaar ook mobiele flitsers geven maar dan geeft deze ze elke keer en bovendien moet je ze zelf nog ingeven ook!!
De mini coyote is schitterend en hoe meer mensen hem gebruiken hoe beter!!

vanic

Legacy Member
bennyvc zei:
Dit spreek ik zwaar tegen! Een gewone gps kan weliswaar ook mobiele flitsers geven maar dan geeft deze ze elke keer en bovendien moet je ze zelf nog ingeven ook!!
De mini coyote is schitterend en hoe meer mensen hem gebruiken hoe beter!!

die mini coyote werkt op dezelfde manier ;) ... vandaar het jaarlijks abbo ...net als voor je GPS

voor de GPS kan je ( als je "de weg" wat kent) er gewoon gratis "aan geraken " ... of als je veel "goesting" hebt moet je ze inderdaad allemaal zelf ingeven ;)

Jessed

Legacy Member
Gelieve vanaf nu te bieden ipv het verschil tussen gps en verklikker te benadrukken.

Ik denk dat de koper wel zal weten wat je met het toestel kan en niet kan... :)

NickJ

Legacy Member
Misschien niet onbelangrijk maar zijn de eerste 3 maanden gratis abonnement inbegrepen?
(zoals op de site van GPSshop.be staat)
Minimumprijs?

Jessed

Legacy Member
Toestel is elders verkocht.

Thread mag dicht.

Binnenkort heb ik er wss nog enkele van deze toestellen. Moest je interesse hebben kun je steeds PM'en.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan